1С:Підприємство 8. CRM ПРОФ для України

Customer Relationship Management (CRM) перекладається як управління взаємовідносинами з клієнтами.

CRM – це стратегія, за допомогою якої компанія налагоджує взаємовигідні відносини зі своїми клієнтами з урахуванням їх індивідуальних потреб. Метою стратегії є завоювання, обслуговування та утримання платоспроможних клієнтів. Постійні клієнти є гарантією стабільних продажів та розвитку компанії. У результаті підвищується конкурентоспроможність та збільшується прибуток підприємства.

Концепція CRM передбачає регулярний збір та аналіз інформації про кожного клієнта, реального та потенційного: як клієнт відреагував на ділову пропозицію, чи задоволений він якістю обслуговування, чи змінюються його переваги з часом, наскільки акуратно він виконує взяті на себе зобов’язання та, в кінцевому підсумку, скільки доходу клієнт приносить (або міг би принести) підприємству. Відстежуються всі стадії відносин з клієнтом. Ретельно уловлюються ознаки небезпечного погіршення відносин, оскільки, як відомо, на конкурентному ринку витрати на залучення нового клієнта на порядок перевищують витрати на утримання наявного клієнта.

Концепція CRM передбачає гармонійне поєднання формального підходу та індивідуального ставлення до кожного клієнта. Але якщо кількість активних клієнтів підприємства вимірюється в десятках або сотнях, а кількість потенційних клієнтів – відповідно в сотнях або тисячах, то повна реалізація концепції CRM призведе до накопичення величезних масивів інформації, працювати з якими без залучення спеціальних засобів автоматизації буде просто неможливо.

Конфігурація містить засоби автоматизації концепції CRM. Функціональні можливості конфігурації дозволяють підприємству успішно управляти відносинами з покупцями, постачальниками, суміжниками та будь-якими іншими контрагентами.

Основні функціональні можливості

Решение «1С:Підприємство 8. CRM ПРОФ для України» дозволяє:

Управляти клієнтською базою:
  • детальна характеристика про кожного клієнта та контактну особу;
  • динаміка зміни стану відносин з клієнтами;
  • швидке введення та доступ до інформації про клієнта;
  • можливість створення та використання вибірки по клієнтам та контактним особам;
  • анкетування (збір інформації про клієнтів, товари, конкурентів, регіони, аналіз анкет).
Управляти контактами з клієнтами:
  • облік історії контактів з клієнтами;
  • реєстрація потреби клієнтів;
  • оперативна передача інформації між відділами;
  • історія та планування контактів
Управляти робочим часом (тайм-менеджмент):
  • планування та контроль дій;
  • координація роботи в часі;
  • система нагадувань, видачі та контролю виконання завдань (доручень).
Управляти бізнес-процесами:
  • створення регламенту роботи з клієнтами та шаблонів типових бізнес-процесів;
  • готові бізнес-процеси: продаж, сервіс, розбір скарги, доручення та ін.
Управляти продажами:
  • створення технології продажу різних груп товарів;
  • управління стадіями та етапами продажу;
  • механізм підготовки комерційних пропозицій;
  • механізм оперативного управління та аналіз циклу продажів («Воронка продажів»);
  • АВС аналіз продажів.
Управляти маркетингом:
  • сегментування клієнтів;
  • управління маркетинговими компаніями;
  • оцінка ефективності рекламних та маркетингових кампаній.
  • телемаркетинг (забезпечення масового обдзвону клієнтів за заданим сценарієм розмови, реєстрація контактів та анкет).
Контролювати сервісне та гарантійне обслуговування:
  • облік товарів, що знаходяться на обслуговуванні: за серійними номерами, термінами та типами обслуговування;
  • управління сервісними зверненнями клієнтів;
  • управління сервісними замовленнями.
Управляти знаннями:
  • база знань з продажу, по товарах, по конкурентам, по сервісу;
  • структурування інформації;
  • пошук за ключовими словами;
  • швидкий доступ до інформації.
Виконувати рутинні операції:
  • інтеграція з електронною поштою;
  • підготовка звітів;
  • помічник введення нових клієнтів;
  • пошук двійників клієнтів;
  • групова обробка клієнтів, фільтри.
Автоматизувати канали спілкування з клієнтами:
  • персоналізовані SMS, поштові та e-mail розсилки;
  • інтеграція з телефонною системою, SMS та факс при спільному використанні з «1C-Рарус:СофтФон + SMS и Факс Коммуникаторы».
Вести облік та управління в одній базі:

Конфігурацію «1С:Підприємство 8. CRM ПРОФ для України» можна об’єднати з:

  • 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України;
  • 1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України;
  • 1С:Підприємство 8. Управління виробничим підприємством для України.
Переваги системи CRM
  • низька ціна;
  • швидкі терміни установки;
  • гнучкий функціонал;
  • надійність;
  • висока ефективність.

Є вже багато компаній, що скористалися CRM системою та залишилися при цьому задоволеними. До них відносяться поліграфічні фірми, навчальні центри, виробничі підприємства. У роздрібній торгівлі завжди встановлюються особисті відносини між продавцем та клієнтом.

Як правило, бізнес будь-якої компанії будується на CRM системі.

Детальніше познайомитися з можливостями даного прикладного рішення можна завантаживши презентацію на нашому сайті або записавшись на презентацію можливостей програми у нас в офісі, скориставшись формою зворотнього зв’язку.