info@expresssoft.com.ua
ЕкспресСофт в Facebook

Чат боти для бізнесу та їх інтеграція з обліковими системами BAS

Чат боты для бизнеса - Использование и применение

Використання чат ботів
для автоматизації маркетингових завдань

У месенжерах Телеграм, Вайбер, Фейсбук/Інстаграм

Використання чат ботів стає дуже популярним інструментом у клієнт-орієнтованих видах бізнесу. Для тих, хто вперше стикається з цим терміном: чат бот – це програма, яка замінює клієнт-менеджера при спілкуванні з користувачем у частині рутинних операцій, що часто повторюються. Чат бот здатний миттєво відповідати на певні питання з бази даних відповідей та реагувати на заздалегідь продумані команди.

Великий попит на чат-ботів пов’язаний із постійним зростанням використання мобільних телефонів та месенжерів таких як Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook та необхідністю комунікувати з клієнтом через зручний для нього канал зв’язку.

Приклади використання чат ботів

Як правило, чат боти знаходять застосування в банальних ситуаціях, які найчастіше забирають багато часу у живої людини. При цьому завдання, які вирішує бот-програма, не такі вже й прості.

Наприклад, чат боти можуть:

  • відповідати на стандартні, однотипні питання;
  • вирішувати поширені проблеми клієнтів чи користувачів;
  • допомагати у виборі та замовленні товарів;
  • пропонувати та надавати супутні послуги.

Переваги чат ботів для бізнесу

Скорочення тимчасових витрат клієнт-менеджера при відповіді на питання клієнтів, що часто повторюються
Можливість у стислі терміни автоматизувати воронки продажів, сформувати клієнтську мережу та цільову аудиторію
Отримання оперативного зворотного зв'язку та постійна комунікація з існуючими клієнтами
Використання чат-ботів для комунікації дозволяє скоротити витрати на СМС та рекламні розсилки

Ключові напрямки застосування чат ботів

Залежно від того, які цілі виконуватимуть чат боти для бізнесу, умовно їх можна розділити за двома ключовими та декількома другорядними напрямками застосування.

1 напрямок

Застосування чат ботів для автоматизації роботи із зовнішніми клієнтами компанії

  • Завдання, що вирішуються:
  • Захоплення клієнта (з можливістю відстеження статистики джерел переходів)
  • Підтримка постійного контакту з клієнтом, інформування про акції, стани замовлень та ін.
  • Автоматизація сценаріїв продажу
  • Завдання, що вирішуються:
  • Планування надання сервісної послуги
  • Підтримка діалогу з клієнтом на всіх етапах виконання сервісної заявки
  • Отримання зворотного зв’язку за результатами

Про 1 напрямок
(завдання, приклади, кейси)

2 напрямок

Застосування чатів для автоматизації роботи внутрішніх служб підприємства

  • Керівник може:
  • Регулярно або за запитом отримувати оперативні показники або звіти, що його цікавлять
  • Ставити завдання та контролювати їх виконання
  • Перебуваючи поза офісом за наявності доступу до інтернету, співробітник може:
  • Оперативно отримувати необхідні для роботи дані
  • Брати в роботу заявки
  • Відзначати результати відвідування клієнтів
  • Оформляти замовлення
  • Формувати та відправляти комерційні пропозиції

Про 2 напрямок
(завдання, приклади, кейси)

Що ми пропонуємо: інтеграція чат-ботів з обліковими системами BAS

На сьогодні ми можемо запропонувати створення чат-бота на замовлення під різні маркетингові завдання з урахуванням специфіки вашого бізнесу та інтеграцію його з наявною у вас інформаційною системою BAS з мінімальним втручанням у її функціонал.

У такому варіанті інтеграції вашим співрозмовником у чат роботах виступає сама облікова система. Ви ставите питання — BAS вам відповідає, використовуючи найбільш актуальну інформацію, яка до неї вже внесена.

Переваги інтеграції чат бота з BAS

Можливість постійно володіти інформацією, не маючи доступу безпосередньо до програми BAS
Мобільність та доступність актуальних звітів в один клік без прив'язки до офісу з урахуванням встановлених обмежень на доступ користувачів до інформації
Збільшення швидкості реагування, а відповідно і вирішення оперативних питань

Налаштування та запуск чат ботів для бізнесу "під ключ"

Переход на МСФО - Автоматизация 1 вариант

За вашим запитом формуємо пропозицію щодо сценаріїв використання ботів для Вашого бізнесу

Переход на МСФО - Автоматизация 2 вариант

Виконуємо реєстрацію необхідних чат ботів у месенджерах, налаштування та інтеграцію з існуючою у Вас обліковою системою

Переход на МСФО - Автоматизация 3 вариант

Виконуємо подальшу підтримку та технічне обслуговування, розвиток функціоналу чат ботів

Для тих клієнтів, які ще не виробили чітку стратегію варіантів використання ботів, можемо продемонструвати працюючі приклади та пропрацювати варіанти використання, які допоможуть покращити швидкість та ефективність Вашої роботи.

Отримувані вигоди

В результаті впровадження у вашому бізнесі пропонованого нами функціоналу ви отримуєте прямо в рамках існуючої у вас системи потужний додатковий маркетинговий інструмент, який дозволить:

  • залучати нових клієнтів
  • підтримувати постійну комунікацію з існуючими клієнтами
  • отримувати оперативний зворотний зв’язок
  • автоматизувати типові сценарії продажів
  • автоматизувати роботу мобільних працівників

І це все без великих фінансових та тимчасових витрат, пов’язаних із проектами впровадження окремих CRM систем, які вирішують подібні завдання.

Детальний огляд чат-ботів за ключовими напрямками застосування

Детальніше про цілі, завдання, переваги

Основне завдання цих чат ботів – захоплення клієнта, який виявив інтерес до продуктів або послуг компанії та підтримання постійного зв’язку з ним надалі. Боти цього напрямку будуть корисні для автоматизації процесів інтернет магазину, автоматизації обліку продаж у роздрібній та оптовій торгівлі та інших бізнес-процесів, пов’язаних із відносинами з клієнтами.

Наявність чат-ботів дозволяє в найкоротші терміни автоматизувати воронки продажів, сформувати клієнтську мережу та цільову аудиторію.

Чат-боти беруть на себе до 40% трафіку клієнтських запитів, що йдуть до онлайн-консультантів або менеджерів з продажу, оскільки більшість проблем та питань, які ставлять клієнти, вміщуються у прописану для чат-ботів базу даних відповідей.

Чат-бот мобільніший за людину і здатний реагувати на звернення кількох користувачів, а якщо виникає нестандартна ситуація, він автоматично направляє клієнта за консультацією до співробітника.

Чат бот цього напряму виступає, як правило, як:

  • додатковий канал для комунікації бізнесу із клієнтом;
  • service desk інструмент технічної підтримки клієнтів;
  • онлайн-консультант або менеджер з продажу;
  • рекламний канал для передплатників/потенційних клієнтів – адресне поширення реклами, акційні пропозиції, опитування та ін.

Чат боти цієї групи вміють:

  • автоматично приймати замовлення: чат-бот покаже каталог товарів клієнту, допоможе вибрати потрібну послугу, оформити замовлення;
  • відповідати клієнтські звернення;
  • надавати інформацію про компанію, товар чи послугу;
  • у разі нестандартної ситуації перекладати діалог на реальну людину;
  • автоматично публікувати пости із соцмереж у месенджерах;
  • збирати клієнтські відгуки безпосередньо у месенджерах;
    організувати опитування;
  • здійснювати реєстрацію картки лояльності покупця та стеження за балансом накопичених бонусів.

Функціонал може бути досить різний, відповідно до ваших вимог та запитів:

  • Продаж послуг або товарів: Чат-бот покаже каталог товарів клієнту, допоможе підібрати потрібну послугу за заданими параметрами, оформити замовлення.
  • Розсилка контенту: Чат-бот розсилає персональні пропозиції, знаючи переваги користувача.
  • Зворотній зв’язок: Чат-бот приймає скарги, побажання та пропозиції користувачів та передає їх заповнивши контактну форму.
  • Реєстрація карти лояльності покупця та стеження за балансом накопичених бонусів.
МОЖЛИВІ ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ РОБОТІВ У КОМУНІКАЦІЯХ З КЛІЄНТАМИ
ДЛЯ РІЗНИХ ВИДІВ БІЗНЕСУ
  • Медичні заклади
    • Уточнення графіка роботи
    • Вибір фахівця та часу/запис на прийом/підтвердження запису
    • Реєстрація, передача необхідних документів та персональних даних
    • Автоматичні нагадування про запис
    • Отримання зворотного зв’язку
    • Планування періодичних відвідувань медичної установи для контролю стану здоров’я
    • Програма лояльності
  • СТО
    • Отримання інформації про послуги
    • Вибір часу, реєстрація в базі, запис на обслуговування/підтвердження запису
    • Погодження бюджету та деталей ремонту
    • Отримання зворотного зв’язку
    • Нагадування про планове обслуговування
    • Програма лояльності
  • Сервісні центри
    • Отримання інформації про послуги
    • Вибір часу, реєстрація в базі, запис на обслуговування/підтвердження запису
    • Погодження бюджету та деталей ремонту
    • Отримання зворотного зв’язку
    • Програма лояльності
  • Фітнес центри
    • Отримання інформації про послуги
    • Вибір часу, реєстрація у базі
    • Запис на заняття/підтвердження запису
    • Інформування про зміни в роботі центру, нові послуги та ін.
    • Програма лояльності
  • Пекарні, піцерії
    • Отримання інформації про продукцію
    • Вибір продукту, реєстрація, формування замовлення, вибір часу доставки
    • Інформування про акції нових продуктів та ін.
    • Програма лояльності
  • Програма лояльності
    • Правила нарахування/використання бонусів
    • Інформація про акції/знижки/варіанти використання бонусів
    • Новинки
    • Історія покупок
    • Адреси магазинів

Основне завдання цих чат-ботів – підвищення ефективності управління процесами всередині компанії.

Чат бот цього напряму виступає, як правило, як:

  • Інструмент автоматизації роботи віддалених співробітників
    • Виконання щоденних завдань
    • Прийом замовлень
    • Підтримка прийняття рішень
  • Інструмент оповіщення та створення регулярної звітності для керівників усіх рівнів
    • Чат бот, який підключений до бази BAS надсилає всі необхідні звіти у ваш персональний чат. Можна настроїти автоматичне надсилання звітів за розкладом, персоналізованих звітів для кожного користувача.
    • Звіти на запит – доступні для надсилання звіти можна отримувати за бажанням співробітника в довільний момент часу.

Боти цього напряму будуть корисними для автоматизації управлінського обліку, документообігу та інших внутрішніх бізнес-процесів на підприємстві.

МОЖЛИВІ ВАРІАНТИ ВИКОРИСТАННЯ БОТІВ ДЛЯ ВНУТРІШНІХ СЛУЖБ
  • Миттєві відповіді на питання, які важливі для керівництва компаній:
    • Скільки грошей на р/c та в касах
    • Скільки замовлень та на яку суму зроблено за день/місяць
    • План/факт виконання продажів за поточний період
    • Скільки прострочених завдань та у кого
  • Оперативний функціонал
    • Призначення та контроль виконання завдань співробітників
    • Погодження платежів
    • Погодження внутрішніх документів
    • Реєстрація робочого часу працівників
  • Мобільна торгівля
    • Планування відвідувань
    • Приймання замовлень
    • Оформлення накладних на відвантаження
  • Виїзне технічне обслуговування
    • Прийом заявок на ремонт
    • Закриття заявок, звіт з виконаних ремонтів, витрачених запчастин

Наочна демонстрація телеграм ботів для бізнесу

Приклади корпоративних бізнес ботів

Бізнес бот для мобільних виїзних представників та керівників

Создание, разработка и использование чат ботов для бизнеса
  • Дозволяє співробітникам
    • віддалено оформити замовлення клієнта
    • переглядати залишки на складі в онлайні
    • бачити стан своїх замовлень
  • Керівники можуть
    • контролювати стан складів працівників
    • аналізувати виконання плану працівниками з продажу
Форма підбору товару під замовлення
Чат боти для бізнесу - розробка та створення чат ботів, приклади | Замовити телеграм бот для компанії
Кошик відібраних товарів
Создание, разработка и использование чат ботов для бизнеса примеры | Заказать телеграм бот для компании
Звітність про залежалість товарів на складах торгових представників
Чат боты для бизнеса - разработка и создание чат ботов, примеры | Заказать телеграм бот для компании
План/факт продажу
Чат боти для бізнесу - розробка та створення чат ботів, приклади | Замовити телеграм бот для компанії

Чат бот для сервісної компанії з обслуговування та ремонту обладнання

Цей чат бот дозволяє корпоративним клієнтам оформляти заявки на сервіс, отримувати інформацію про стан своїх заявок, зв’язуватись з оператором.

Телеграм бот для бізнесу для сервісної компанії з обслуговування та ремонту обладнання
Чат-бот для бізнесу для сервісної компанії з обслуговування та ремонту обладнання
Телеграмм бот для бизнеса для сервисной компании по обслуживанию и ремонту оборудования
Чат боты для бизнеса - разработка и создание чат ботов, примеры | Заказать телеграм бот для компании
Приклади клієнтських ботів

Телеграм бот для онлайн замовлення продуктів

Цей чат бот для бізнесу дозволяє клієнту оформити та підтвердити замовлення, відстежити стан замовлення, звернутися до оператора за консультацією.

Телеграм бот для онлайн замовлення продуктів
Телеграм бот для онлайн замовлення продуктів

Телеграм бот для пацієнтів клініки

Цей чат бот для бізнесу дозволяє клієнту отримати онлайн консультацію, надіслати заявку про запис на прийом, залишити відгук про клініку.

Чат боти для бізнесу - розробка та створення чат ботів, приклади | Замовити бот для компанії

Делегуйте частину маркетингових завдань чат ботам і підвищуйте мобільність та ефективність Вашого бізнесу!

Потрібна допомога

У створенні чіткої стратегії варіантів використання чат-ботів?

Пропрацюємо варіанти використання
та відповімо на всі Ваші запитання!