Техническая поддержка "под ключ" | Информационно технологическое сопровождение ИТС 1С

Технічна
підтримка
“під ключ”

Після впровадження інформаційної системи і передачі її замовнику, ми укладаємо договір супроводу 1С:Підприємство  – Договір ІТС. Тобто – підтримуємо, оновлюємо і, при Вашому бажанні, розвиваємо систему, поки вона експлуатується на вашому підприємстві.

Ми здійснюємо повний комплекс робіт з гарантійного і післягарантійного супроводу інформаційних систем. У пакет послуг можуть входити як послуги із супроводу 1С:Підприємство (настройка і адаптація), так і завдання технічної підтримки більш широкого спектру: настройка антивірусного захисту, рішення кріптіграфіческой захисту та інше.

Послуги із супроводу 1С:Підприємство і технічне обслуговування

Підтримка всієї ІТ-інфраструктури компанії

Адміністрування доступу і забезпечення безпеки

Забезпечення надійної відмовостійкої роботи інформаційної системи

Оренда сервера у нас або технічне обслуговування і адміністрування вашого сервера

Підтримка з поточних питань експлуатації встановлених продуктів "1С:Підприємство"

Детальний пакет послуг і умови надання ІТС супроводу, а також ціна обговорюються в індивідуальному порядку і залежать від кількості працюючих з системою користувачів, вимог до рівня відмовостійкості. Детальніше про те, що входить до складу договору ІТС, які версії має ІТС підтримка 1С: Підприємство, чим відрізняються версії ТЕХНО і ПРОФ, яка вартість ІТС – читайте на сторінці “Порівняння ІТС версій ТЕХНО і ПРОФ”.

перейти на сторінку

Також ми можемо вирішувати завдання:

  • Створення інфраструктури підприємства на основі Microsoft Active Directory
  • Рішення по використанню криптографічного захисту при зберіганні інформації
  • Адміністрування активного мережевого обладнання (wifi- adsl- роутери, апаратні маршрутизатори, фаєрволи і так далі)
  • Налаштування антивірусного захисту IT інфраструктури
  • Рішення по контролю доступу до периферійних пристроїв і додатків
  • Міграція поточної інфраструктури підприємства на хмарні технології, віддалені сервера і дата-центри
  • Комплексне обстеження всіх компонентів IT-інфраструктури компанії
  • Адміністрування та налаштування серверів (Linux, Windows)
  • Адміністрування баз даних (Oracle, MS SQL, MySQL)
  • Корпоративна пошта
  • Рішення по захисту електронної пошти від спаму, вірусів та інших погроз
  • Рішення по контролю контентної фільтрації web-трафіку

Якщо Вам необхідні

послуги з супроводу 1С:Підпріємсто

віддалене обслуговування 1С:Підприємство

ІТС підтримка 1С:Підпріємсто

професійна технічна підтримка

Із задоволенням поділимося наявним досвідом,
проконсультуємо і допоможемо!