

Управлінський облік на підприємстві
Системи автоматизації для України
Що таке управлінський облік
Управлінський облік на підприємстві – це система заходів щодо виявлення, збору, обробці і наданню важливої інформації керівному складу для прийняття рішень по управлінню організацією. Такий процес, найчастіше, вимагає чимало часу і сил, схильний до впливу людського фактора. А тому, рано чи пізно, перед керівником постають питання: як і що можна автоматизувати в ланцюзі бізнес процесів, наскільки вагомі будуть переваги?
Мета управлінського обліку, його функції та переваги
Залежно від специфіки та масштабу підприємства підійде та або інша система автоматизації управлінського обліку. Пропонуємо ознайомитися з декількома інформаційними системами продуктової лінійки “BAS” та іншими програмами.
Кожна з перерахованих нижче програм є досить потужним інструментом для автоматизації різних бізнес процесів на підприємстві. В якості підсистеми в кожній з цих конфігурацій присутній один або кілька модулів автоматизації, що відповідає за управлінський облік.
Крім того, після впровадження інформаційної системи додатково, як опцію, можна здійснити її інтеграцію з чат ботами для бізнесу. Тоді Ви отримаєте ще й інструмент для автоматизації роботи із зовнішніми клієнтами компанії та внутрішніх служб підприємства.
Інформаційні системи автоматизації управлінського обліку
- BAS Управління торговим підприємством
Управлінський облік на підприємстві торгівлі + бухгалтерський облік
Рішення “BAS Управління торговим підприємством” – дає змогу комплексно підійти до завдання автоматизації торгівлі. При цьому особлива увага акцентується на управлінський облік на підприємстві, який дає змогу не тільки стежити за поточними операціями, а й стратегічно планувати майбутній розвиток.
- Управління торговельною діяльністю
Система дає змогу комплексно керувати всіма аспектами торгівлі, починаючи від ціноутворення і закінчуючи детальною аналітикою. Ви можете налаштовувати правила для цін і знижок, керувати оптовими та роздрібними продажами, а також контролювати замовлення і повернення. Ефективні інструменти для планування та аналізу допомагають оптимізувати товарообіг і покращувати взаємини з контрагентами, що сприяє підвищенню рентабельності. - Управління грошовими коштами
Система забезпечує повний контроль за фінансовими потоками, відстежуючи кожну операцію в касі та на банківських рахунках. Інструменти планування та аналітики дають змогу прогнозувати фінансові потреби та керувати ліквідністю, що є ключем до стабільності та розвитку торговельного бізнесу.
Ці функції роблять систему не просто інструментом для обліку, а й потужним ресурсом для управління та оптимізації всіх процесів торгового підприємства.
Також у цій системі ведеться повноцінний бухгалтерський облік відповідно до чинного законодавства України, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності.
- BAS Управління торгівлею
Управлінський облік в торгових організаціях України
Рішення “BAS Управління торгівлею” дозволяє в комплексі автоматизувати завдання оперативного та управлінського обліку, аналізу і планування торгових операцій, тим самим забезпечуючи ефективне управління сучасним торговим підприємством.
Рішення дозволяє:
- Збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства
- Працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан підприємства на даний момент часу
- Швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях
Впровадивши систему у себе на підприємстві, Ви отримуєте можливість для більш ефективного управління продажами, поставками, складськими запасами, відносинами з постачальниками і замовниками, замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями підрозділів, грошовими коштами, ціновою політикою та іншими бізнес процесами.
На відміну від попереднього рішення, в цій системі не ведеться повноцінний бухгалтерський облік, але можлива інтеграція з “BAS Бухгалтерія”, в результаті якої можна налаштувати спільний обмін даними на рівні документів і довідкової інформації.
- BAS Малий бізнес
Управлінський облік на підприємстві малого бізнесу
Рішення “BAS Малий Бізнес” дозволяє поетапно автоматизувати управлінський облік на підприємстві малого бізнесу, починаючи з актуальних ділянок і поступово розширюючи автоматизацію на інші види діяльності. Підходить для управління невеликими фірмами і підприємствами: торговими, виробничими та сервісними компаніями.
Система є готовим рішенням, яке можна швидко запустити в експлуатацію. Програма не перевантажена зайвими можливостями, наприклад в ній не ведеться повноцінний бухгалтерський облік, проте можна налаштувати двосторонній обмін даними з програмою “BAS Бухгалтерія” ➦.
В системі реалізовано все тільки найнеобхідніше для обліку, контролю, аналізу та планування в малому бізнесі. Швидкий старт дає перевагу цій програмі в порівнянні з іншими перерахованими.
- BAS Комплексне управління підприємством
Управлінський облік на підприємствах середнього бізнесу
На відміну від системи “BAS Малий Бізнес”, рішення “BAS Комплексне управління підприємством” є комплексним рішенням з широким функціоналом, включаючи ведення повноцінного бухгалтерського обліку зі здачею регламентованої звітності.
Система дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.
Функціональні можливості цієї системи дозволяють автоматизувати управління фінансами, процесом бюджетування, персоналом (включаючи розрахунок заробітної плати), виробництвом, витратами, закупівлями і продажами, складом і запасами, взаємовідносинами з клієнтами. Також включені інструменти моніторингу та аналізу показників діяльності підприємства.
- BAS ERP
Управлінський облік на виробничому підприємстві
Рішення “BAS ERP” підійде для багатопрофільних підприємств великого та середнього бізнесу різних напрямків діяльності, у тому числі з технічно складним виробництвом. Воно дозволяє будувати комплексні інформаційні системи управління ERP-класу з веденням повного обліку на підприємстві, включаючи повноцінний бухгалтерський облік.
Управлінський облік на підприємстві виробництва вимагає більш детального підходу в управлінні кожною ланкою виробничого процесу. Функціональною особливістю рішення BAS ERP (наприклад в порівнянні з BAS Комплексне управління підприємством) є наявність вдосконаленої підсистеми управління виробництвом.
Серед інновацій даного рішення у виробничому аспекті хотілося б відзначити наступні:
- Візуалізація структури изделия
- Управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти)
- Планування по “вузьких” місцях виробництва
- Зниження залежності якості планування від точності нормативних даних
- Прогнозування перебігу виробничого процесу
- Гнучке перепланування
- Диспетчеризація виробництва на міжцеховому і внутрішньоцеховому рівнях
- Управління пріоритетом замовлень на виробництво (VIP замовлення)
- та ін.
В системі “BAS ERP” реалізовано новий підхід до управління процесами, який дозволяє мінімізувати залежність якості планування від точності нормативних даних. Це означає, що, навіть не маючи точних нормативів часу для всіх виробничих операцій, можна сформувати виконані виробничі плани.
- BAS Будівництво. Управління будівельним виробництвом
Управлінський облік на будівельних підприємствах
Будівельне виробництво має галузеву специфіку. Для ефективного управління будівельною виробничою компанією необхідно автоматизувати такі бізнес-процеси як:
- планування виробничих ресурсів;
- управління будівельними машинами та механізмами;
- облік будівельно-монтажних робіт;
- виробничий облік та будівельний контроль;
- управління закупівлями та інші.
Програма “BAS Будівництво. Управління будівельним виробництвом” вирішує ці завдання. За рахунок створення комплексної системи моніторингу та звітності, рішення дозволяє створити єдину згуртовану команду всередині компанії, готову до вирішення найскладніших та інноваційних будівельних проектів.
Система автоматизації управлінського обліку на підприємстві – запорука успіху будь-якого керівника!