info@expresssoft.com.ua
ЭкспрессСофт в Facebook

Сервісне обслуговування – програма для сервісного центру

Сервисное обслуживание - программа для сервисного центра
Сервисное обслуживание - программа для сервисного центра / Сервісне обслуговування - програма для сервісного центру

Управління сервісним обслуговуванням

Автоматизація обліку сервісного центру

Сервісне обслуговування – це вид підприємницької діяльності компаній (сервісних центрів), що займаються обслуговуванням різного виду техніки і обладнання. Для автоматизації управління сервісним обслуговуванням необхідна програма для обліку сервісного центру. Пропонуємо Вам використовувати інформаційні системи лінійки 1С:Підприємство та BAS.

Система дозволяє провести комплексну автоматизацію торгово-сервісних підприємств. Програма призначена для обліку/контролю/аналізу платних, і гарантійних робіт, ініціатором яких є клієнт, а також робіт «за запитом» в рамках договорів сервісного обслуговування. Крім того, система містить багатий функціонал для здійснення планового обслуговування (ТО) за договорами сервісного обслуговування.

Програма дозволяє відображати такі види ремонтів: платний, гарантійний, змішаний, витратний (ремонт за рахунок підприємства).  Містить гнучкий механізм розмежування доступу до даних, який дозволяє уникати несанкціонованого втручання та контролювати дії користувачів на різних етапах ремонту виробу.

Что дает внедрение системы

Збільшення оперативності та якості обслуговування:
  • Можливість отримання швидкої та точної інформації про стан виробів, що знаходяться в ремонті
  • Можливість оперативного інформування клієнтів про хід робіт (статус виробу, що знаходиться в ремонті)
  • Можливість оперативно переглядати історію ремонтів виробу при повторних зверненнях клієнта в сервіс
  • Точний облік витрат (матеріальних та нематеріальних) на сервісне обслуговування, розрахунок собівартості наданих послуг
  • Можливість попереднього розрахунку вартості ремонту (згідно з установленими нормами витрат матеріалів та трудовитрат)
  • Зменшення трудовитрат, пов’язаних з підготовкою необхідної звітності
Суворий поділ відповідальності за виконувані персоналом сервісу операції:
  • Розмежування доступу до облікових даних, відповідно до виконуваних співробітником функціональних обов’язків
  • Суворий контроль витрачання запасних частин
  • Суворий контроль послідовності виконуваних операцій (зміни статусів ремонтованого виробу)
  • Можливість накопичення статистики про виконані співробітником сервісу ремонти
Прозорість відносин з виробником гарантійних ремонтів:
  • Можливість накопичення інформації та виставлення витрат виробнику з вироблених гарантійних ремонтів
Аналітична звітність:
  • Комплект необхідних оперативних звітів: про проведені ремонти, рух та залишки запасних частин, рух грошових коштів і т.п.
  • Можливість гнучкого налаштування набору аналітичних показників для оцінки ефективності роботи сервісу

Яким галузям сервісних послуг може підійти

Конфігурація без суттєвих змін може бути успішно застосована для автоматизації в наступних напрямках сервісного обслуговування:
  • Побутова техніка
  • Копіювально-розмножувальна техніка
  • Мобільні телефони
  • Комп’ютерна техніка
  • Фото та відео техніка
  • Електроінструмент
  • Медична техніка
  • Банківське обладнання
  • Газове обладнання
  • Друкарське обладнання
  • Промислове обладнання
  • та ін.

Поддерживаемые бизнес-процессы

  • Стаціонарний ремонт
  • Надання виїзних послуг
  • Планове обслуговування
  • Продаж запчастин та аксесуарів
  • Забезпечення складу запчастин та аксесуарів
  • Аналіз ефективності роботи підрозділу сервісу

Додаткові функціональні можливості

  • Прийом виробу в ремонт, оформлення карток ремонту, друк супровідних документів
  • Управління статусами виробів, що знаходяться в ремонті (прийнятий/на діагностиці/на узгодженні/в ремонті/відремонтований і т.п.)
  • Облік запчастин і витратних матеріалів, як на загальному складі, так і у сервісних інженерів
  • Переміщення виробів, що перебувають в ремонті між сервісними місцями зберігання
  • Формування цін послуг ремонту в розрізі виробників і типів робіт
  • Завершення ремонту, прийом оплати та видача відремонтованого виробу
  • Управління взаєморозрахунками з постачальником з компенсації при гарантійних ремонтах
  • Звітність
BAS Малий бізнес - управление малым бизнесом / учетная система НФ

Система “BAS Малий бізнес” підтримує управління процесами виконання робіт, надання послуг. Управління даними про склад і технології виконаних робіт здійснюється за допомогою специфікацій.

План-графік виконання робіт, надання послуг формується замовлення-нарядами – документами, що поєднують в собі функції замовлення покупця, рахунку на оплату, акту виконаних робіт та видаткової накладної для сфери сервісних послуг.

Факт виконання роботи (надання послуги) і здача її замовнику відображаються актом виконаних робіт, а також безпосередньо в замовленнях-нарядах.

Також в системі присутні функції:

  • для планування робіт співробітників
  • для обліку витрат підприємства та розрахунку фактичної собівартості

Більш докладно про всі функції системи “BAS Малий бізнес”
можна подивитися на відповідній сторінці

перейти на сторінку

Якщо вам необхідна

Програма для сервісного центру

Відповімо на всі Ваші запитання!

Замовити дзвінок
Наші контакти:
044 502-02-74 info@expresssoft.com.ua

Замовити дзвінок!

Подпишитесь на Новости нашего сайта

Ваш Email-адрес:
Я даю согласие на обработку персональных данных