info@expresssoft.com.ua
ЕкспресСофт в Facebook

Автоматизація обліку: вендінг магазин

Вендинг Украина / вендинговый бизнес в Украине: идеи автоматизации вендинг аппаратов / Вендінговий бізнес в Україні
Автоматизація вендінга - Вендинговый бизнес в Украине / Вендінговий бізнес в Україні / Система автоматизации
Система обліку і планування
вендінгових операцій
«Вендінг 8.3»

Вендінговий бізнес в Україні стрімко розвивається та набирає популярності. Вендінг – це продаж товарів та послуг за допомогою автоматизованих торгових автоматів. Так званий вендінг магазин має низку переваг у порівнянні з повноцінною роздрібною точкою, і при цьому вендингові автомати вважаються не дуже вимогливим способом вести торгівлю або надавати послуги.

Переваги вендінг магазину

Цілодобовий прибуток

Торгівля 24/7, без перерв, вихідних або канікул, будь-якої пори року

Відсутність продавців

Відсутність конфліктів із клієнтом, немає необхідності контролю діяльності співробітників

Недорога оренда

Невелика площа землі під торговельний автомат набагато дешевша за повноцінну торгову точку

Віддалене вимірювання

Системи телеметрії дозволяють своєчасно наповнювати вендингові автомати товарами, запобігати розкраданням

Зручна оплата

Передбачено як готівкову так і безготівкову оплату або QR-коди для охоплення будь-яких уподобань людей

Екологічність

Використання енергозберігаючих технологій, картонних склянок замість пластикових

Автоматизація вендінгового бізнесу

Здавалося б, вендінговий магазин та його вендінг апарати і так все роблять автоматично. Людина лише контролює та керує. Але навіть функції контролю та моніторингу можна автоматизувати, спростити та зробити наочними за допомогою нашої облікової системи “Вендинг 8.3”.

Впровадження програми дозволить автоматизувати Ваш вендінговий бізнес, підвищити ефективність управлінського обліку, а також оптимізувати облік та планування вендингових операцій.

Функції системи Вендінг 8.3

► Облік продажів в вендінг магазині

  • Автоматична обробка даних файлів статистики, що видається торговими автоматами (стандарт EVA DTS).
  • Ведення списку готової продукції і норм списання напівфабрикатів. Облік надходжень, реалізації та витрачання продуктів.
  • Облік безготівкових продажів автоматів (з використанням електронних ключів)
  • Можливо незалежне відображення
    – Продажів зі складу
    – Продажів з коліс(зі складу-машини оператора)
    – Продажів торгового автомата

► Управління грошовими коштами

  • Повний облік і контроль грошових коштів (включаючи облік розмінної монети):
    – У касах торгових автоматів
    – У касах операторів
    – У касі підприємства
  • Облік повернень зам’ятих купюр
  • Облік грошових коштів, виданих під звіт
  • Платіжний календар, планування витрачання і надходжень грошових коштів

► Управління складом

  • Планування відвідувань торговельних автоматів і своєчасне поповнення запасів продукції
  • Можливість обліку нормативів списання складових (цукор, вода, кава-порошок, одноразові стакани) при реалізації продукції через автомат (кава, чай, капучіно)
  • Планування закупівель – автоматичне формування замовлень постачальнику на підставі статистичних даних про продажі і поточні залишки на складі
  • Роздільний облік залишків на всіх складах: центральний, машина оператора, торговий автомат
  • Відображення результатів інвентаризацій

► Управління торговими автоматами (необоротними активами)

  • Придбання, переміщення, комплектація / разукомплектация
  • Облік блоків автоматів (платіжна система, монетоприймач, купюроприймач і т.п.) як окремо так і в складі автомата
  • Розрахунок амортизації, нарахування зносу
  • Облік планового і позапланового технічного обслуговування торгових автоматів. Планування графіка обслуговування, формування завдань на обслуговування, контроль виконання, накопичення статистики по виробленим ремонтам торгових автоматів

► Взаєморозрахунки

  • Облік розрахунків за договорами оренди
  • Облік безготівкових розрахунків за продажі через торговельні автомати

► Облік електронних ключів

  • Передача електронних ключів оператору, реалізація ключів оператором клієнту, здача виручки від реалізації в касу

► Управління персоналом

  • Розрахунок і нарахування зп співробітникам (по окладу і бонуси від результатів роботи)
  • Планування і контроль виконання завдань (доручень)

► Облік фінансових результатів

  • Повний облік доходів і витрат, розрахунок прибутку, оцінка фінансового стану підприємства
  • Можливість розрахунку аналітичних показників ефективності (показники рентабельності, ліквідності та платоспроможності тощо)

У комплект поставки також входить мобільний додаток для операторів

За допомогою мобільного додатка оператори можуть проводити обмін інформацією з центральною базою, переглядати і редагувати заявки на обслуговування вендінгового автомата, відзначати виконання заявок і багато іншого!

Щоб вендінговий апарат працював ефективно і безперервно, важливо грамотно організувати його процес обслуговування. В системі “Вендінг 8.3” передбачено безліч функцій, які дозволяють врахувати всі етапи цього процесу від планування до аналітики статистики продажів. Більш детально і наочно про всі функції програми дивіться в нашій презентації ➥ (Rar 2.85Mb/PowerPoint)..

За підсумками операцій, проведених в системі, автоматично можна сформувати ряд аналітичних і фінансових звітів, за допомогою яких можна легко оцінити ризики і загальний стан підприємства, тенденції його розвитку. За допомогою нашої системи автоматизації вендінг магазину, ми впевнені, що вендінговий бізнес в Україні процвітатиме.

Серед наших клієнтів

Конфігурація «Вендінг 8.3» наповнена великою кількістю допоміжних сервісних механізмів, що дозволяють полегшити оперативну роботу користувачів і зробити її більш продуктивною!
Зацікавилися системою Вендінг 8.3 ?
Запишіться на віддалену презентацію додаткових можливостей програми!
Також раді відповісти на всі Ваші питання

Зробіть краще Ваш вендінговий бізнес!