
IP телефонія на базі Asterisk - IP АТС
IP телефонія – це система комунікаційних технологій, які дозволяють передавати звук у вигляді стисненого цифрового сигналу через інтернет. При цьому всі операції прийому та передачі дзвінків здійснюються на віртуальній АТС.
IP телефонія та системи автоматизації BAS можуть бути пов’язані в одну єдину систему, яка дозволить автоматизувати систему управління відносинами з клієнтами (CRM) та створити ефективне середовище для телефонного обслуговування клієнтів.
Наша компанія пропонує комплексне рішення для call-центрів на базі програмної автоматичної телефонної станції (IP-PBX) – Asterisk. Asterisk – платформа IP телефонії з відкритим початковим кодом компанії Digium, яка надає різні функції управління дзвінками. Ми можемо зробити установку та налаштування Asterisk локально (на сервері клієнта) або у хмарі з подальшою підтримкою.
Комплексне рішення включає модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.
Переваги IP телефонії на базі Asterisk
Завдяки нашому рішенню стане можливим більш якісна взаємодія з клієнтами, так як воно зробить доступними найбільш затребувані функції телефонії:
Зростання ефективності
Економія часу за рахунок відстеження пропущених дзвінків, більшого числа оброблюваних викликів за одиницю часу, меншої кількості помилок при наборі, порядку в інформаційній базі.
Контроль якості
Зберігаючи всю історію переговорів, можна контролювати якість роботи менеджерів і консультантів, вирішувати конфліктні ситуації через непорозуміння початкових умов поставленого завдання та ін.
Персоналізація
Ще до підняття трубки можна дізнатися хто вам телефонує, перенаправити його на відповідального співробітника, а також отримати детальну інформацію про заборгованість, історію покупок, та й взагалі будь-яку аналітику.
Панель оператора Asterisk для BAS
IP-телефонія та BAS об’єднуються за допомогою модуля інтеграції. Практичним результатом є інструмент – Панель телефонії, який, по суті, є набором інструментів, необхідних для ведення електронного журналу дзвінків, з різними можливостями операцій над ними.
Так як кожен дзвінок – це безліч міні подій, то для подальшого аналізу програмі автоматично потрібно реєструвати весь ланцюжок фактів, пов’язаних з цими подіями. А саме – докладну інформацію про дзвінок:
- тип дзвінка (вхідний, переадресований або вихідний),
- телефонний номер,
- результат обробки дзвінка (прийнято, не прийнято, переадресовано),
- час прийому,
- тривалість розмови,
- оператора, який прийняв вхідний дзвінок,
- посилання на запис розмови або її частину (при переадресації),
- інші параметри.
Оператор також має можливість у спеціальній вкладці зафіксувати якусь додаткову інформацію про клієнта (уточнення за доставкою або ціною, наприклад).
В результаті інтеграції, по суті, отримуємо систему CRM з IP телефонією. За рахунок автоматизації Call-центру Ви зможете значно підвищити ефективність обслуговування клієнтів, а також контролювати якість роботи ваших співробітників. Це рішення, наприклад, відмінно підходить, якщо потрібна віртуальна АТС для інтернет магазину.
Панель IP телефонії - демонстрація можливостей











IP АТС на базі Asterisk та її інтеграція з BAS дозволять Вам отримати систему CRM з IP телефонією!