
Віртуальна АТС Binotel та Asterisk
Автоматизація кол-центрів за допомогою IP телефонії
Автоматизація кол-центрів за допомогою IP телефонії
IP телефонія – це система комунікаційних технологій, які дозволяють передавати звук у вигляді стисненого цифрового сигналу через інтернет. При цьому всі операції прийому та передачі дзвінків здійснюються на віртуальній АТС. Наприклад, послуги IP телефонії особливо затребувані, коли необхідна автоматизація магазину або сервісного обслуговування.
IP телефонія та системи автоматизації BAS можуть бути пов’язані в одну єдину систему, яка дозволить автоматизувати систему управління відносинами з клієнтами (CRM) та створити ефективне середовище для телефонного обслуговування клієнтів.
Наша компанія пропонує комплексні рішення для автоматизації call-центрів на базі сучасних систем IP телефонії Binotel та Asterisk. Рішення включають модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.
Завдяки нашим рішенням стане можливим більш якісна взаємодія з клієнтами, так як воно зробить доступними найбільш затребувані функції телефонії
Економія часу за рахунок відстеження пропущених дзвінків, більшого числа оброблюваних викликів за одиницю часу, меншої кількості помилок при наборі, порядку в інформаційній базі.
Зберігаючи всю історію переговорів, можна контролювати якість роботи менеджерів і консультантів, вирішувати конфліктні ситуації через непорозуміння початкових умов поставленого завдання та ін.
Ще до підняття трубки можна дізнатися хто вам телефонує, перенаправити його на відповідального співробітника, а також отримати детальну інформацію про заборгованість, історію покупок, та й взагалі будь-яку аналітику.
Binotel – це платформа для спілкування з клієнтами, яку в щоденній роботі використовують 20 тис. компаній у безлічі країн по всьому світу. Основний продукт компанії – віртуальна АТС Binotel – сервіс, що об’єднує всі номери компанії в єдину мережу, зберігає всю історію й записи розмов із клієнтами. Крім того, вона автоматизує роботу й підвищує ефективність співробітників і якість обслуговування клієнтів.
У результаті інтеграції, яку ми пропонуємо, всі дзвінки та розмови менеджерів з клієнтами будуть автоматично зберігатися в обліковій системі через IP-телефонію. Також будуть доступні такі функції: автоматичне відкриття картки клієнта при вхідному дзвінку, автоматичне створення нової картки для нових клієнтів, а також збереження історії взаємодій з клієнтом. По суті, ваша облікова система набуває додатковий CRM інструмент для обслуговування клієнтів.
Asterisk – платформа IP телефонії з відкритим початковим кодом компанії Digium, яка надає різні функції управління дзвінками. Ми можемо зробити установку та налаштування Asterisk локально (на сервері клієнта) або у хмарі з подальшою підтримкою.
Комплексне рішення включає модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.
IP-телефонія та BAS об’єднуються за допомогою модуля інтеграції. Практичним результатом є інструмент – Панель телефонії, який, по суті, є набором інструментів, необхідних для ведення електронного журналу дзвінків, з різними можливостями операцій над ними.
Так як кожен дзвінок – це безліч міні подій, то для подальшого аналізу програмі автоматично потрібно реєструвати весь ланцюжок фактів, пов’язаних з цими подіями. А саме – докладну інформацію про дзвінок:
Оператор також має можливість у спеціальній вкладці зафіксувати якусь додаткову інформацію про клієнта (уточнення за доставкою або ціною, наприклад).
В результаті інтеграції, по суті, отримуємо систему CRM з IP телефонією. За рахунок автоматизації Call-центру Ви зможете значно підвищити ефективність обслуговування клієнтів, а також контролювати якість роботи ваших співробітників. Це рішення, наприклад, відмінно підходить, якщо потрібна віртуальна АТС для інтернет магазину.
IP АТС на базі Asterisk та Binotel та їх інтеграція з BAS дозволять Вам отримати систему CRM з IP телефонією!