автоматизация интернет-магазина

Пропонуємо рішення "під ключ"
по інтеграції "1С:Підприємство"
і інтернет-магазину

З нарощуванням функціональності

Якщо Ви досягли гарних результатів в електронній комерції і хотіли б позбутися від рутинних і ручних операцій в інтернет-магазині, тоді Вам обов’язково потрібно автоматизувати роботу! Надійна інформаційна система і IT-рішення часто забезпечують лідерство на ринку і допомагають сконцентруватися на більш важливих, стратегічних напрямках роботи.

Для підвищення ефективності та автоматизації вашого бізнесу ми пропонуємо використовувати сучасні технології системи “1С:Підприємство“. Вона дозволяє зробити комплексну автоматизацію інтернетбізнесу. Наша компанія має великий досвід впровадження рішень 1С:Підприємство в інтернет-магазинах. Пропонуємо рішення “під ключпо інтеграції :Підприємство” і інтернет-магазину з перспективами нарощування функціональності (від мінімальної до максимальної).

Функції

Обмін (інтеграція) з сайтом

  • вивантаження даних з облікової системи на сайт (назви товарів, описи, залишки, ціни)
  • завантаження замовлень з сайту в облікову систему 1С:Підприємство

Автоматизація call-центру

  • використання АТС для інтернет магазину автоматизує роботу з обробки замовлень
  • автообробка прийнятих замовлень (резервування, замовлення постачальнику)
  • передача замовлень до обробки складом

Автоматизація роботи з клієнтами

  • функціонал CRM по роботі з клієнтською базою: обдзвони, розсилки, маркетингові пропозиції

Інтеграція сайту з 1С: Підприємство дозволяє скоротити час на синхронізацію інформації в обліковій системі і на сайті. Тобто Вам не буде потрібно двічі вводити одну і ту ж інформацію. Автоматизація Call центру дозволить контролювати роботу обслуговуючого персоналу, зробити його роботу більш прозорою за рахунок фіксації всіх телефонних дзвінків. Автоматизація роботи з клієнтами дозволить Вам миттєво реагувати на кожного клієнта, оцінюючи його потенціал і статус: “новий” чи “постійний”.

Використовуючи наше рішення, Ви отримуєте наступні переваги:

скорочення втрат від несвоєчасно оброблених замовлень

скорочення трудовитрат на обробку замовлень

підвищення швидкості і якості обслуговування клієнтів

автоматизація потокової обробки замовлень

організація системи повторних продажів

автоматична взаємодія з покупцем

інтеграція зі службами доставки

загальна історія всіх комунікацій

прозорість усіх процесів

В даний час, режим “онлайн” в електронній комерції має ряд переваг у порівнянні зі звичайною торгівлею – економія на оренді приміщення, скорочення штату співробітників та ін. Але Торгівля в інтернет-магазинах вимагає високоякісної комунікації між співробітниками і клієнтами. Від того, на якому рівні буде їх взаємодія, по суті, залежить результат – обсяги продажів, задоволення клієнтів, а значить і авторитет і репутація компанії.

Використання віртуальної АТС для інтернет магазину (IP АТС) – одне з найбільш оптимальних рішень для автоматизації call центру вашої організації. Більш детально, як відбувається інтеграція облікової системи 1С: Підприємство з IP телефонією читайте на сторінці “Інтеграція IP телефонії і 1С:Підприємство на базі Астеріск”.

перейти на сторінку

Стартовий бюджет

Вартість
підключення
до АТС
(IP телефонія)

разовий платіж

від 1500 грн.

Налаштування базового функціоналу по роботі з дзвінками і обробці замовлень в 1С:Підприємство

від 7000 грн.

Техпідтримка АТС
(1 користувач)

перший місяць -
безкоштовно

200 грн./міс.

Ви хотіли б наростити обсяг продажів і поліпшити показники свого інтернет-магазину? Обравши наше рішення, ми змогли б Вам допомогти. При бажанні, звертайтеся до нас, використовуючи форму зворотнього зв’язку , або будь-яким зручним для Вас способом з розділу Контакти.