info@expresssoft.com.ua
ЭкспрессСофт в Facebook

Автоматизація Інтернет-магазинів

автоматизация интернет-магазина
Пропонуємо рішення "під ключ" по інтеграції інтернет-магазина з системами BAS

автоматизація процесів інтернет магазина

Якщо Ви досягли гарних результатів в електронній комерції, то, напевно, перед Вами вставало питання: як автоматизувати інтернет магазин? Автоматизация процессов интернет магазина досягається за рахунок використання надійної інформаційної системи та IT-рішень, які часто забезпечують лідерство на ринку і допомагають сконцентруватися на більш важливих, стратегічних напрямках роботи.

Для підвищення ефективності та автоматизації вашого інтернет магазина ми пропонуємо використовувати сучасні технології програм BAS та інших систем автоматизації. Воні дозволяють зробити комплексну автоматизацію інтернет-бізнесу.

Основні напрямки автоматизації процесів інтернет магазину

Облік продажів

Оптимізація обробки замовлень

Розрахунок фінансових результатів

Інтеграція з IP телефонією

Автоматизація call центру

Наша компанія має великий досвід впровадження інформаційних систем в інтернет-магазинах. Пропонуємо рішення “під ключ” по інтеграції систем BAS та інтернет-магазина з перспективами нарощування функціональності (від мінімальної до максимальної).

Основные функции

Обмін (інтеграція) з сайтом

  • вивантаження даних з облікової системи на сайт (назви товарів, описи, залишки, ціни)
  • завантаження замовлень з сайту в облікову систему BAS

Автоматизація call-центру

  • використання АТС для інтернет магазину автоматизує роботу з обробки замовлень
  • автообробка прийнятих замовлень (резервування, замовлення постачальнику)
  • передача замовлень до обробки складом

Автоматизація роботи з клієнтами

  • функціонал CRM по роботі з клієнтською базою: обдзвони, розсилки, маркетингові пропозиції

Інтеграція сайту з BAS дозволяє скоротити час на синхронізацію інформації в обліковій системі і на сайті. Тобто Вам не буде потрібно двічі вводити одну і ту ж інформацію. Автоматизація Call центру дозволить контролювати роботу обслуговуючого персоналу, зробити його роботу більш прозорою за рахунок фіксації всіх телефонних дзвінків. Автоматизація роботи з клієнтами дозволить Вам миттєво реагувати на кожного клієнта, оцінюючи його потенціал і статус: “новий” чи “постійний”.

Використовуючи наше рішення, Ви отримуєте наступні переваги

скорочення втрат від несвоєчасно оброблених замовлень
скорочення трудовитрат на обробку замовлень
підвищення швидкості і якості обслуговування клієнтів
автоматизація потокової обробки замовлень
організація системи повторних продажів
автоматична взаємодія з покупцем
інтеграція зі службами доставки
загальна історія всіх комунікацій
прозорість усіх процесів

В даний час, режим “онлайн” в електронній комерції має ряд переваг у порівнянні зі звичайною торгівлею – економія на оренді приміщення, скорочення штату співробітників та ін. Але Торгівля в інтернет-магазинах вимагає високоякісної комунікації між співробітниками і клієнтами. Від того, на якому рівні буде їх взаємодія, по суті, залежить результат – обсяги продажів, задоволення клієнтів, а значить і авторитет і репутація компанії.

Віртуальна АТС для інтернет магазину

Використання віртуальної АТС для інтернет магазину (IP АТС) – одне з найбільш оптимальних рішень для автоматизації call центру вашої організації. Більш детально, як відбувається інтеграція облікової системи BAS з IP телефонією читайте на сторінці “Інтеграція IP телефонії та систем автоматизації на базі Астеріск”.

перейти на сторінку

Стартовий бюджет
Віртуальна АТС для інтернет магазину

Вартість
підключення
до АТС
(IP телефонія)

разовий платіж

від 1500 грн.

Налаштування базового функціоналу по роботі з дзвінками і обробці замовлень в системі BAS

від 7000 грн.

Техпідтримка АТС
(1 користувач)

перший місяць -
безкоштовно

200 грн./міс.
Наше рішення дозволить вам
Наростити обсяг продажів та покращити показники свого інтернет-магазина
Відповімо на всі Ваші запитання!
Замовити дзвінок
Наші контакти:
044 502-02-74 info@expresssoft.com.ua

Замовити дзвінок!