Як збільшити продажі в магазині одягу?
Відповідь проста. Потрібно використовувати програму автоматизації продажів. Програма «1С:Підприємство 8. Магазин одягу та взуття для України» призначена для автоматизації торгівлі в магазинах одягу, взуття, аксесуарів, товарів для спорту та активного відпочинку. Програма може бути застосована як для окремих магазинів, так і для розподілених роздрібних мереж торгових підприємств.
Основні функціональні можливості «1С:Підприємство 8. Магазин одягу та взуття для України»
Рішення побудоване на базі типового продукту «Роздріб 8 для України» і успадковує всі можливості цього продукту по автоматизації бізнес-процесів роздрібних торгових точок.
Для відображення галузевої специфіки в програмі «1С:Підприємство 8. Магазин одягу та взуття для України» реалізовані додаткові функціональні можливості:
Ведення обліку за кольорово-розмірними характеристиками в «1С:Підприємство 8. Магазин одягу та взуття для України»:
- облік товарів в розрізі додаткових аналітик (бренд, колекція,
сезон, стать і т.д.);
- установка цін і знижок у розрізі аналітик;
- можливість формування «красивої назви»;
- форми підбору й пошуку за кольорово-розмірними характеристиками;
- пошук товару за порівняльними розмірними шкалами;
- можливість перегляду залишків у всіх магазинах мережі;
Засоби управління асортиментом торгового залу в «1С:Підприємство 8. Магазин одягу та взуття для України»:
- управління обов’язковим асортиментом торгового залу;
- контроль наповнення торгового залу;
- у режимі АРМ комірника передбачена можливість швидкого введення документів оперативного переміщення;
- можливість виконання згортки оперативних переміщень у кінці зміни й формування на їх підставі планових переміщень.
Багатофірмовий облік:
- кожен магазин (торговий зал) може бути віднесений до певної організації (фірмі);
- у якості організацій можуть виступати юридичні або фізичні особи (фізична особа підприємець).
Різні варіанти ціноутворення:
- можливість розробки системи ціноутворення для одного магазину й торгової мережі в цілому;
- контроль максимальної та мінімальної націнки, установка правил розцінки;
- торгівля комплектами товарів, створеними як у момент продажу товару, так і з передпродажною підготовкою комплекту (операція «Комплектація»);
- управління маркетинговими акціями (призначення знижок при певних умовах продажу товарів у магазині, використання дисконтних карт і т. д.).
Ергономічне робоче місце касира (РМК):
- розмежування доступу шляхом визначення набору прав користувача при роботі з РМК;
- обмін товару в межах одного артикулу без оформлення операції повернення та нової реалізації;
- підбір товарів за заданими властивостями характеристик;
- робота із замовленнями покупців у режимі РМК;
- оформлення продажів у режимі низької або високої пропускної здатності.
Підключення торгового обладнання «1С:Підприємство 8. Магазин одягу та взуття для України»:
- касові апарати;
- дисплеї покупця;
- сканери штрих-кодів;
- зчитувачі магнітних карт;
- термінали збору даних та ін.
Робота із замовленнями покупців:
Розширена аналітична звітність:
Обмін «1С:Підприємство 8. Магазин одягу та взуття для України» з управляючою системою:
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України;
- 1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством для України;
- Бухгалтерія 8 для України.