

Завдання управлінського обліку та їх автоматизація
Мета управлінського обліку – своєчасне отримання керівним складом підприємства найбільш достовірної і вичерпної інформації про всі бізнес-процеси підприємства для прийняття оптимальних управлінських рішень. Значна економія витрат часу на отримання фінансових даних досягається за допомогою програм автоматизації.
Система “Керівник” лінійки 1С:Підприємство надає повний набір інструментів для автоматизации завдань управлінського обліку. За допомогою цієї програми бухгалтер, фінансовий директор або керівник компанії зможе визначати фінансові результати та ефективно контролювати активи і пасиви підприємства.
Основні функції та особливості програми "Керівник"
Програма дозволяє автоматизувати контроль основних фінансових показників: рентабельність, фінансову стійкість і платоспроможність бізнесу
Програма дозволяє автоматизувати облік витрат на податки, зарплати, амортизацію, загальногосподарські витрати, а також облік роботи з засновниками
Програма дозволяє визначати прибуток всього підприємства в цілому, виявляти найбільш рентабельні напрямки діяльності
Система має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, для його освоєння не потрібна висока кваліфікація в галузі фінансового обліку та інформаційних технологій
Три версії програми - "Базова", "Стандарт", "ПРОФ"
Автоматизована система “Керiвнік” представлена в трьох версіях: “Базова”, “Стандарт” і “ПРОФ”. Незалежно від версії, автоматизація управлінського обліку в програмі відбувається з усіма перерахованими вище функціями. Додатковий функціонал для кожної версії розроблений з урахуванням потреб підприємств різного масштабу.
- Версія "Базова"
Для малого бізнесу
Версія “Базова” підійде невеликим підприємствам, що містять в своєму штаті від 5 до 10 співробітників. Програма Керівник в цій версії – розрахована на одного користувача, оскільки в невеликих фірмах управлінський облік зазвичай веде сам керівник підприємства.
- Версія "Стандарт"
Для середнього та великого бізнесу
Версія “Стандарт” відрізняється від базової тим, що дозволяє забезпечити доступ до бази даних у многопользовательскому режимі, що особливо актуально для середніх і великих підприємств (від 10 до 50 і більше співробітників). Керівник підприємства може делегувати частину функцій з управлінського обліку бухгалтеру або фінансовому директору, наприклад.
Крім того, у версії “Стандарт” існує можливість зміни конфігурації програми під специфіку підприємства, також є підтримка територіально-розподіленої інформаційної бази.
- Версія "ПРОФ"
Для великого бізнесу
Версія “ПРОФ” призначена для більш великих підприємств (від 40 співробітників), в організаційній структурі яких виділяються відокремлені підрозділи. На таких підприємствах версія “ПРОФ” дозволить вести облік доходів і витрат і визначати прибуток не тільки за напрямками діяльності (видами бізнесу), але і по підрозділах (центрам фінансової відповідальності).
Версія ПРОФ успадковує переваги версії Стандарт перед базовою. Крім того, передбачено врахування випуску продукції при тривалому циклі (незавершене виробництво), а загальні витрати між видами бізнесу розподілені постатейно.
Програмні продукти в новій редакції 2.1 "Керівник"
Керівник. Базова версія
3 720 грн.
Керівник. Стандарт
10 200 грн.
Керівник. ПРОФ
18 000 грн.
Нові функціональні можливості редакції 2.1
- Облік по підрозділах (у версії "ПРОФ")
Додана можливість організувати окремий облік по підрозділах так, щоб працівники одного підрозділу не могли втручатися в діяльність інших підрозділів. Ця можливість буде найбільш корисна для підприємств, що мають відокремлені підрозділи з окремими штатами співробітників, що працюють з різними групами контрагентів.
- Облік загальних витрат підприємства
Для підприємств, які ведуть проектну діяльність, спрощена настройка розподілу загальних витрат. Раніше при появі нових проектів їх доводилося вручну включати в настройки розподілу. У новій редакції додана можливість вибирати для розподілу групи проектів – при цьому програма почне автоматично розподіляти загальні витрати на нові проекти, які будуть з’являтися в обраних групах.
- Фінансова аналітика
Розширилися можливості аналізу фінансових показників. Інтерфейс фінансових звітів був перероблений, додана можливість детального порівняння доходів і витрат за видами бізнесу і підрозділами.
- Контроль рентабельності продажів
Додані спеціалізовані звіти, за допомогою яких менеджери зможуть оперативно контролювати виручку, а також рентабельність продажів тих чи інших товарів і послуг.
- Планування
Облік фактичних грошових операцій та інструменти оперативного планування руху грошових коштів в новій редакції об’єднані в загальний функціональний блок. Бюджети і план-фактний аналіз об’єднані з підсумковими фінансовими звітами.
нові точки зростання своєї компанії !