info@expresssoft.com.ua
ЭкспрессСофт в Facebook

Автоматизація управлінського обліку – програма “Керiвнік”

Управленческий учет на предприятии в Украине, программы автоматизации / Управлінський облік на підприємстві
Автоматизація управлінського обліку, мета і завдання, Україна

Завдання управлінського обліку та їх автоматизація

Мета управлінського обліку – своєчасне отримання керівним складом підприємства найбільш достовірної і вичерпної інформації про всі бізнес-процеси підприємства для прийняття оптимальних управлінських рішень. Значна економія витрат часу на отримання фінансових даних досягається за допомогою програм автоматизації.

Система “Керівник” лінійки 1С:Підприємство надає повний набір інструментів для автоматизации завдань управлінського обліку. За допомогою цієї програми бухгалтер, фінансовий директор або керівник компанії зможе визначати фінансові результати та ефективно контролювати активи і пасиви підприємства.

Основні функції та особливості програми "Керівник"

Програма дозволяє автоматизувати контроль основних фінансових показників: рентабельність, фінансову стійкість і платоспроможність бізнесу

Програма дозволяє автоматизувати облік витрат на податки, зарплати, амортизацію, загальногосподарські витрати, а також облік роботи з засновниками

Програма дозволяє визначати прибуток всього підприємства в цілому, виявляти найбільш рентабельні напрямки діяльності

Система має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, для його освоєння не потрібна висока кваліфікація в галузі фінансового обліку та інформаційних технологій

Три версії програми - "Базова", "Стандарт", "ПРОФ"

Автоматизована система  “Керiвнік” представлена в трьох версіях: “Базова”, “Стандарт” і “ПРОФ”. Незалежно від версії, автоматизація управлінського обліку в програмі відбувається з усіма перерахованими вище функціями. Додатковий функціонал для кожної версії розроблений з урахуванням потреб підприємств різного масштабу.

Для малого бізнесу

Версія “Базова” підійде невеликим підприємствам, що містять в своєму штаті від 5 до 10 співробітників. Програма Керівник в цій версії – розрахована на одного користувача, оскільки в невеликих фірмах управлінський облік зазвичай веде сам керівник підприємства.

Для середнього та великого бізнесу

Версія “Стандарт” відрізняється від базової тим, що дозволяє забезпечити доступ до бази даних у многопользовательскому режимі, що особливо актуально для середніх і великих підприємств (від 10 до 50 і більше співробітників). Керівник підприємства може делегувати частину функцій з управлінського обліку бухгалтеру або фінансовому директору, наприклад.

Крім того, у версії “Стандарт” існує можливість зміни конфігурації програми під специфіку підприємства, також є підтримка територіально-розподіленої інформаційної бази.

Для великого бізнесу

Версія “ПРОФ” призначена для більш великих підприємств (від 40 співробітників), в організаційній структурі яких виділяються відокремлені підрозділи. На таких підприємствах версія “ПРОФ” дозволить вести облік доходів і витрат і визначати прибуток не тільки за напрямками діяльності (видами бізнесу), але і по підрозділах (центрам фінансової відповідальності).

Версія ПРОФ успадковує переваги версії Стандарт перед базовою. Крім того, передбачено врахування випуску продукції при тривалому циклі (незавершене виробництво), а загальні витрати між видами бізнесу розподілені постатейно.

Програмні продукти в новій редакції 2.1 "Керівник"

Керівник. Базова версія

3 720 грн.

Керівник. Стандарт

10 200 грн.

Керівник. ПРОФ

18 000 грн.

Нові функціональні можливості редакції 2.1

Додана можливість організувати окремий облік по підрозділах так, щоб працівники одного підрозділу не могли втручатися в діяльність інших підрозділів. Ця можливість буде найбільш корисна для підприємств, що мають відокремлені підрозділи з окремими штатами співробітників, що працюють з різними групами контрагентів.

Для підприємств, які ведуть проектну діяльність, спрощена настройка розподілу загальних витрат. Раніше при появі нових проектів їх доводилося вручну включати в настройки розподілу.  У новій редакції додана можливість вибирати для розподілу групи проектів – при цьому програма почне автоматично розподіляти загальні витрати на нові проекти, які будуть з’являтися в обраних групах.

Розширилися можливості аналізу фінансових показників. Інтерфейс фінансових звітів був перероблений, додана можливість детального порівняння доходів і витрат за видами бізнесу і підрозділами.

Додані спеціалізовані звіти, за допомогою яких менеджери зможуть оперативно контролювати виручку, а також рентабельність продажів тих чи інших товарів і послуг.

Облік фактичних грошових операцій та інструменти оперативного планування руху грошових коштів в новій редакції об’єднані в загальний функціональний блок. Бюджети і план-фактний аналіз об’єднані з підсумковими фінансовими звітами.

Досягайте цілей вашого бізнесу і знаходьте
нові точки зростання своєї компанії !

ДЛЯ ПРИДБАННЯ програм

А також для консультації з питань функціоналу або впровадження систем

Відповімо на всі Ваші запитання!

Замовити дзвінок
Наші контакти:
044 502-02-74 info@expresssoft.com.ua

Замовити дзвінок!

Подпишитесь на Новости нашего сайта

Ваш Email-адрес:
Я даю согласие на обработку персональных данных