Облікова система для орендного бізнесу
Business Automation Software for Rent and management of real estate
Управління орендою нерухомості – це безліч бізнес-процесів, таких як ведення реєстрового обліку об’єктів нерухомості, облік первичних документів за договорами оренди, взаєморозрахунки орендодавця та орендаря та інші. Узагальнюючи їх можна розділити на дві великі групи – бухгалтерський облік оренди приміщення и управлінський облік.
Впровадження облікової системи “BAS Оренда та управління нерухомістю” на вашому підприємстві надасть потужні інструменти автоматизації для бухгалтерської служби та важливу аналітичну інформацію керівному складу для прийняття рішень з управління орендою нерухомості.
Це галузевий програмний продукт лінійки BAS, заснований на базі типового рішення “BAS Бухгалтерія“, містить повну його функціональність та при цьому володіє усіма необхідними інструментами для автоматизації орендних операцій.
"BAS Оренда та управління нерухомістю" дозволить Вам
керувати
нерухомістю
Програма буде корисна
комерційної нерухомості
будівельним компаніям
Надає можливість управління нерухомістю різних типів
офісні центри
Основні галузеві функції системи "BAS Оренда та управління нерухомістю"
Управління реєстром об'єктів нерухомості
- Ведення ієрархічного довідника об’єктів нерухомості з широким набором характеристик та можливістю додавання довільних характеристик
- Робота з графічними планами об’єктів – як на основі довільних зображень (наприклад, скан плану БТІ) та з використанням 3D-моделей об’єктів нерухомості
- Автоматичне створення об’єктів нерухомості у базі даних на основі графічних планів розміщення
- Оперативний перегляд розміщення об’єкта на плані
- Реєстрація довільних статусів об’єктів нерухомості на заданий період – вільний, у резерві, на ремонті, орендується тощо
- Формування реєстру об’єктів нерухомості з можливістю гнучкого угруповання та відбору за різними характеристиками
- Формування графічної звітності на основі планів розміщення об’єктів з колірним виділенням об’єктів залежно від статусу та можливістю довільного відбору (за вільними або орендованими площами, площами в резерві тощо)
- Публікація 3D-моделей об’єктів (наприклад, поверхових планів) на сайті компанії
- Можливість прив’язки об’єктів нерухомості до цінових категорій, реєстрація цін на послуги з прив’язкою до цінових категорій, збереження історії цін
Управління договорами оренди
- Облік первинних документів за договорами оренди (Укладення договору оренди, Додаткова угода, Акт прийому-передачі орендованих приміщень тощо)
- Поділ послуг на постійну та змінну частини
- Гнучке управління способами нарахування, ставками та тарифами на послуги, зберігання історії зміни ставок та тарифів
- Роздільне призначення строків оплати та параметрів нарахування пені для послуг постійної та змінної частини, а також для конкретних послуг
- Використання довільних шаблонів формату Microsoft Word® для друку первинних документів
- Друк графічних планів з виділенням об’єктів, що здаються в оренду, як додатки до договорів
- Зберігання списку телефонних номерів та їх прив’язка до договорів орендарів
- Можливість багаторазової зміни ставок на послуги в межах одного договору
- Використання спеціальних курсів валют (фіксований курс, курс НБУ плюс заданий відсоток, валютний коридор)
- Формування графічної звітності на основі планів розміщення об’єктів з колірним виділенням об’єктів залежно від їх статусу та можливістю налаштування складу інформації, що виводиться (за орендарями, умовами договорів, характеристиками об’єктів тощо)
- Перевірка зайнятості та контроль перевищення загальної площі об’єкта під час створення нового договору оренди
- Можливість здавати один об’єкт в оренду декільком орендарям
- Групова пролонгація та розірвання договорів оренди
- Формування реєстру договорів оренди з можливістю гнучкого угруповання та відбору за різними характеристиками
Управління взаєморозрахунками з оренди
- Гнучке налаштування деталізації взаєморозрахунків з орендарями: за договорами, періодами оплати, об’єктами, послугами, рахунками на оплату
- Автоматичне формування рахунків на оплату та актів про надання послуг з можливістю довільного відбору за орендарями, послугами, об’єктами тощо, печатку сформованих документів та надсилання орендарям електронною поштою
- Розрахунок оренди за неповний період. Можливість розрахунку як за фактичною кількістю днів у зазначеному періоді, так і на підставі “середнього місяця”
- Розрахунок оплати за послуги, що тарифікуються з урахуванням показників лічильників, можливість розподілу показників лічильника по кільком об’єктам або орендарям
- Використання довільних формул для розрахунку вартості послуг змінної частини (зокрема, нарахування на основі торгового обороту орендаря за різними алгоритмами)
- Автоматичне заповнення строків оплати на рахунках за умовами договору оренди
- Розрахунок оплати за телефон з урахуванням номерів, що числяться за договором контрагента
- Облік заставних (депозитних) платежів
- Аналіз затримок платежів за послугами та розрахунок суми пені за різними алгоритмами
- Ведення розрахунків із власниками об’єктів нерухомості за агентською схемою
- Звітність щодо взаєморозрахунків з орендарями з аналітикою за періодами, послугами, об’єктами оренди, рахунками на оплату та можливістю аналізу розрахунків за пенями та депозитами
- Можливість друку документів з оренди (рахунків, актів та рахунків-фактур) як у зведеній формі, так і з деталізацією щодо об’єктів та/або послуг
- Звіт про ефективність використання площ з розрахунком коефіцієнта корисного використання та величини фінансових втрат від простою об’єктів
- Аналіз продажів з розгорнутою деталізацією та довільним групуванням даних
- Планування платежів з оренди, порівняння планових та фактичних показників
Управління експлуатацією об'єктів нерухомості
- Облік конструктивних елементів та інженерних систем об’єктів нерухомості, що підлягають технічному обслуговуванню та ремонту
- Планування заходів з технічного обслуговування об’єктів нерухомості (плановий та поточний ремонт, регламентні роботи тощо)
- Оформлення та контроль заявок на обслуговування об’єктів нерухомості
- Зберігання кошторисів за матеріалами та роботами на проведення заходів з технічного обслуговування
- Облік фактичних витрат на експлуатацію
- Облік послуг підрядних організацій з виконання техобслуговування
- Ведення історії заходів з технічного обслуговування
- Планування витрат на експлуатацію, порівняння планових та фактичних показників
Сервісні можливості
- Автоматичне створення нагадувань та повідомлень за різними подіями (наприклад, нагадування про наближення дати закінчення договору оренди)
- Версіонування (зберігання історії зміни) довідників та документів
Варіанти програмних продуктів для управління орендою нерухомості
Рішення “BAS Оренда та управління нерухомістю” поставляється у версіях ПРОФ та КОРП, розроблених на базі програм “BAS Бухгалтерія ПРОФ” та “BAS Бухгалтерія КОРП” відповідно і які повністю містять їх функціонал.
Галузеві функціональні можливості версій ПРОФ та КОРП співпадають! При цьому версія ПРОФ підійде більше для малого та середнього бізнесу, а КОРП для великих компаній зі складним розрахунком заробітної плати.
Сервісне обслуговування та додаткові ліцензії
Сервісне обслуговування рішення “BAS Оренда та управління нерухомістю” та підтримка користувачів щодо роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом “ІТС Галузевий” 1-ї категорії.
Для забезпечення роботи з системою на декількох робочих місцях може знадобитися придбання додаткових клієнтських ліцензій на платформу і клієнтських ліцензій на конфігурацію. Додатково можна придбати клієнтські ліцензії на конфігурацію “BAS Оренда та управління нерухомістю” на 1, 5, 10 робочих місць.
Зробіть ефективним управління орендою нерухомості
на Вашому підприємстві!
Для придбання програми
BAS Оренда та управління нерухомістю