info@expresssoft.com.ua
ЕкспресСофт в Facebook

Бухгалтерський облік оренди приміщення

Бухгалтерский учет аренды у арендодателя, бухоблік оренди приміщення, программа учета аренды недвижимости

Автоматизація оренди нерухомості

Бухоблік оренди приміщення

Компаніям, які надають об’єкти нерухомості в оренду, для ефективного ведення орендного бізнесу необхідно вести бухгалтерський облік оренди приміщення, а також управляти фондом об’єктів нерухомості та їх експлуатацією (управлінський облік).

Автоматизуючи управлінський і бухгалтерський облік оренди приміщення у орендодавця за допомогою наших рішень, Ви зможете значно спростити облік орендних операцій, а також пов’язані з ним взаємини орендаря та орендодавця.

Облік оренди приміщення - готове рішення для автоматизації

Комплексний облік оренди нерухомості

Бухгалтерський, управлінський та адміністративний облік оренди нерухомості

Впровадження цієї облікової системи дозволяє автоматизувати діяльність з надання об’єктів нерухомості в оренду та управління фондом об’єктів нерухомості, включаючи ведення реєстрового обліку та їх експлуатацію.

Програма забезпечує комплексну автоматизацію бізнес-процесів бухгалтерського, управлінського, юридичного та адміністративного обліку. За рахунок цього досягається ефективне управління нерухомістю різних типів: торговельними та офісними центрами, земельними ділянками, виставковими майданчиками, складами, ринками тощо.

Рішення поставляється у версіях ПРОФ та КОРП, розроблених на базі програм “BAS Бухгалтерія ПРОФ” та “BAS Бухгалтерія КОРП” відповідно і повністю містять їх функціонал. Про порівняння  функцій бухгалтерського обліку читайте на сторінці ➦.

Галузевий функціонал конфігурації “BAS Оренда та управління нерухомістю” для обох версій однаковий, його можна розділити на 4 великі блоки, кожен з яких вирішує величезний пласт завдань управлінського обліку оренди нерухомості:

  • Управління реєстром об’єктів нерухомості
  • Управління договорами оренди
  • Управління взаєморозрахунками з оренди
  • Управління експлуатацією об’єктів нерухомості

Програма може бути корисна компаніям-власникам комерційної нерухомості, керуючим та будівельним компаніям. При цьому версія ПРОФ підійде більше для малого та середнього бізнесу, а КОРП для великих компаній зі складним розрахунком заробітної плати.

Виділимо найцікавіші галузеві функції програми

Ведення ієрархічного довідника об'єктів нерухомості
Робота з графічними планами об'єктів
Формування реєстру об'єктів нерухомості
Формування графічної звітності
Облік первинних документів за договорами оренди
Формування реєстру договорів оренди
Автоматичне формування рахунків на оплату
Гнучкий розрахунок оплати та вартості послуг
Можливість друку документів та графічних планів
Аналіз продажів та планування платежів з оренди
Планування та облік заходів з технічного обслуговування
Облік фактичних витрат на експлуатацію

Більш докладно про переваги та функції системи “BAS Оренда та управління нерухомістю”
читайте на відповідній сторінці

перейти на сторінку

Бухгалтерський облік оренди приміщення

Якщо у вас вже встановлена якась облікова система, пропонуємо локальне рішення – нашу власну розробку. Шляхом введення у вже наявний функціонал системи спеціальних операцій з розрахунку оренди для орендодавця, автоматизується бухгалтерський облік оренди приміщення. Перерахуємо деякі функції та об’єкти цієї підсистеми.

Основні функції

Автоматизовано ділянку розрахунку орендної плати
Фіксація нарахованої орендної і супутніх плат (експлуатаційні та комунальні витрати,
оренда паркомісць)
Автоматизовано формування рахунків, актів та податкових накладних (за актом) на суми наданих послуг

Об'єкти - довідники та документи

Служить для класифікації і зберігання основних параметрів приміщень, які здаються в оренду.

Довідник підпорядкований довіднику Контрагенти. Дозволяє вести повний облік договорів оренди, містить інформацію про:

  • приміщення
  • № договору
  • дату договору
  • дату прийому-передачі (дату, від якої буде нараховуватися оренда)
  • дату доступу (дату, від якої будуть нараховуватися платежі, крім суми оренди)
  • термін оренди в місцях
  • дату закінчення договору оренди (обчислюване поле)
  • площу приміщення (довідник Приміщення)
  • вартість оренди приміщення за м2 без ПДВ
  • коефіцієнт (до використання загальної площі)
  • курс оренди
  • коефіцієнт інфляції

У довідник договорів контрагентів додається посилання на договір оренди.

Розрахунок оренди приміщення

Для розрахунку орендної плати в договір оренди додані три табличних частини:

  1. Сума орендної плати
    Вказується період в місяцях “з … по” і сума місячного платежу (фіксована за все приміщення). Якщо суми немає, то застосовується формула розрахунку орендної плати.
  2. Ставка орендної плати
    Вказується період в місяцях “з … по” і сума місячного платежу за 1 м 2 </ sup> для формули розрахунку орендної плати.
  3. Дата курсів для розрахунку орендної плати
    Вказується період в місяцях “з … по” і місяць курсу)

Так само є додаткові налаштування: фіксація застосування курсу на дату договору, облік інфляції, поріг індексу курсу, ризики навпіл.

Документ містить інформацію про Договір оренди, Період нарахування та суми до сплати за видами платежів:

  1. Оренда
    Сума оренди в ТЧ документа розраховується за даними довідника «Договори оренди»
  2. Комунальні
    Сума по даному платежу заповнюється вручну або є можливість підтягти суми з XLS файлу за видами комунальних послуг (вода, газ, електрика)
  3. Парковка
    Сума по даному платежу заповнюється вручну
  4. Експлуатаційні платежі
    Сума по даному платежу розраховується за ставкою з договору оренди або може бути заповнена вручну

Передбачено автоматичне заповнення документа щодо актуальних договорів оренди.

У документі «Нарахування оренди» додані кнопки для автоматичного формування документів:

  1. Кнопка «Створити ЗК + СФ»
    Створює 2 види документа:
    • «Замовлення покупця» – буде створюватися стільки документів, стільки присутнє сум за видами платежів, якщо в ТЧ сума платежу заповнена. Договір контрагента підбирається за статтею руху грошових коштів, яка відповідає виду платежу. Тобто передбачена можливість ведення взаєморозрахунків з орендарем по окремим договорам – оренда, комунальні, експлуатаційні, парковка.
    • «Рахунок на оплату покупцеві» – створюється на кожен документ «Заказ покупателя».
  2. Кнопка «Створити РН»
    При натисканні кнопки на підставі кожного “Замовлення” створюється документ “Реалізація товарів і послуг”.
  3. Кнопка «Створити ПН»
    На підставі кожного документа “Реалізація товарів і послуг” створюється Податкова накладна.

Всі документи створюються повністю заповненими

З автоматичним підбором договору взаєморозрахунків
З автоматичним підбором відповідної вигляду нарахування послуги
З заповненням змісту послуги, включаючи період оренди

При відображенні оплат контрагентів в «Платіжне доручення вхідне» необхідно вибирати відповідне платежу замовлення. Для звітності використовуються типові звіти. Для всіх звітів, що мають аналітику «Договір контрагента» є можливість виводити додатковими полями дані за договорами оренди.

Автоматизуйте та керуйте орендою нерухомості ефективно!

ДЛЯ ПРИДБАННЯ РІШЕНЬ
що дозволяють автоматизувати облік оренди приміщення
Відповімо на всі Ваші запитання!