Бухгалтерский учет аренды помещения

Автоматизація розрахунків з оренди для орендодавців

Підсистема для конфігурацій 1C:Підприємство

Якщо Ваше підприємство здає в оренду приміщення, то Ви напевно не раз замислювалися про те, як автоматизувати бухгалтерський облік оренди приміщення у орендодавця. Скориставшись нашим рішенням, Ви зможете значно спростити облік орендних операцій, а також пов’язані з ним взаємини орендаря і орендодавця.

Підсистема обліку оренди приміщень

Пропонуємо нашу розробку – підсистему обліку оренди приміщень для типових конфігурацій “Управління торговим пiдприємством для України” и “Управління виробничим підприємством для України“. Автоматизація оренди нерухомості досягається за рахунок введення в функціонал програми спеціальних операцій.

Основні функції

Автоматизовано ділянку розрахунку орендної плати

Фіксація нарахованої орендної і супутніх плат (експлуатаційні та комунальні витрати,
оренда паркомісць)

Автоматизовано формування рахунків, актів та податкових накладних (за актом) на суми наданих послуг

У конфігурацію додані об'єкти

  • Довідник «Приміщення»

Служить для класифікації і зберігання основних параметрів приміщень, які здаються в оренду

  • Довідник «Договори оренди»

Довідник підпорядкований довіднику Контрагенти. Дозволяє вести повний облік договорів оренди, містить інформацію про:

  • приміщення
  • № договору
  • дату договору
  • дату прийому-передачі (дату, від якої буде нараховуватися оренда)
  • дату доступу (дату, від якої будуть нараховуватися платежі, крім суми оренди)
  • термін оренди в місцях
  • дату закінчення договору оренди (обчислюване поле)
  • площу приміщення (довідник Приміщення)
  • вартість оренди приміщення за м2 без ПДВ
  • коефіцієнт (до використання загальної площі)
  • курс оренди
  • коефіцієнт інфляції

У довідник договорів контрагентів додається посилання на договір оренди.

Розрахунок оренди приміщення

Для розрахунку орендної плати в договір оренди додані три табличних частини:

  1. Сума орендної плати
    Вказується період в місяцях “з … по” і сума місячного платежу (фіксована за все приміщення). Якщо суми немає, то застосовується формула розрахунку орендної плати.
  2. Ставка орендної плати
    Вказується період в місяцях “з … по” і сума місячного платежу за 1 м 2 </ sup> для формули розрахунку орендної плати.
  3. Дата курсів для розрахунку орендної плати
    Вказується період в місяцях “з … по” і місяць курсу)

Так само є додаткові налаштування: фіксація застосування курсу на дату договору, облік інфляції, поріг індексу курсу, ризики навпіл.

  • Документ «Нарахування оренди»

Документ містить інформацію про Договір оренди, Період нарахування та суми до сплати за видами платежів:

  1. Оренда
    Сума оренди в ТЧ документа розраховується за даними довідника «Договори оренди»
  2. Комунальні
    Сума по даному платежу заповнюється вручну або є можливість підтягти суми з XLS файлу за видами комунальних послуг (вода, газ, електрика)
  3. Парковка
    Сума по даному платежу заповнюється вручну
  4. Експлуатаційні платежі
    Сума по даному платежу розраховується за ставкою з договору оренди або може бути заповнена вручну

Предусмотрено автоматическое заполнение документа по актуальным договорам аренды.

  • Створення документів Акт, Замовлення, Рахунок, Податкова накладна

У документі «Нарахування оренди» додані кнопки для автоматичного формування документів:

  1. Кнопка «Створити ЗК + СФ»
    Створює 2 види документа:
    • «Замовлення покупця» – буде створюватися стільки документів, стільки присутнє сум за видами платежів, якщо в ТЧ сума платежу заповнена. Договір контрагента підбирається за статтею руху грошових коштів, яка відповідає виду платежу. Тобто передбачена можливість ведення взаєморозрахунків з орендарем по окремим договорам – оренда, комунальні, експлуатаційні, парковка.
    • «Рахунок на оплату покупцеві» – створюється на кожен документ «Заказ покупателя».
  2. Кнопка «Створити РН»
    При натисканні кнопки на підставі кожного “Замовлення” створюється документ “Реалізація товарів і послуг”.
  3. Кнопка «Створити ПН»
    На підставі кожного документа “Реалізація товарів і послуг” створюється Податкова накладна.

Всі документи створюються повністю заповненими

З автоматичним підбором договору взаєморозрахунків

З автоматичним підбором відповідної вигляду нарахування послуги

З заповненням змісту послуги, включаючи період оренди

При відображенні оплат контрагентів в «Платіжне доручення вхідне» необхідно вибирати відповідне платежу замовлення. Для звітності використовуються типові звіти. Для всіх звітів, що мають аналітику «Договір контрагента» є можливість виводити додатковими полями дані за договорами оренди.

Якщо Вас зацікавили

можливості нашого рішення, що дозволяє автоматизувати
бухгалтерський облік оренди приміщення

Відповімо на всі Ваші запитання!