info@expresssoft.com.ua
ЕкспресСофт в Facebook

Програма для автосервісу та СТО

Программа для СТО - автосервиса

Автоматизація автосервісу та СТО

Програма для обліку автосервісу, автомайстерні, СТО, сервіс центру

Сучасному сервісному автопідприємству в Україні необхідна спеціальна і водночас проста програма для автосервісу, яка б допомогла автоматизувати ведення всієї необхідної документації та забезпечити швидкий інформаційний обмін між усіма процесами автобізнесу.

Програма для автосервісу та СТО допомагає автоматизувати

Облік автомобілів клієнта

Ведення історії замовлень на ремонт

Формування нарядів на сервісні роботи

Автоформування друкованих форм документів

Оформлення готівкових та безготівкових розрахунків

Розрахунок зарплати працівників автосервісу

Планування закупівель та облік автозапчастин в автосервісі

Управління відносинами з клієнтами автосервісу

Одна програма замінює десятки таблиць, документів та звітів на вашому столі та на комп’ютері. Всі дані реєструються та зберігаються в єдиній інформаційній базі. Програма пам’ятає все – кожного клієнта, знижки, замовлення, зобов’язання, договори.

Пропонуємо рішення для автоматизації автосервісу

Программа для автосервиса, автомастерской, СТО, сервис центра Украина

Пропонуємо наше рішення, засноване на облікової системи для малого бізнесу “BAS Малий бізнес”, яке доповнює його функціонал для повноцінного обліку та управління станцією технічного обслуговування (СТО).

Початкова система “BAS Малий бізнес” проста в установці і в той же час містить всю необхідну функціональність для невеликого підприємства, що дозволяє здійснити швидкий старт без знання бухгалтерського та податкового обліку.

Враховуючи специфіку автобізнесу, ми додали необхідний функціонал у “BAS Малий бізнес”. І тепер з упевненістю можемо сказати, що наша програма підійде для будь-якого автосервісу, СТО або автомайстерні. Перерахуємо та наочно продемонструємо можливості та переваги системи.

Можливості системи та їх демонстрація

  • Аналітичний облік автомобілей клієнта
    Марка, модель, рік випуску, об’єм двигуна та VIN код
  • Ведення історії звернень
    Накопичення та відображення даних по проведеним ремонтам
  • Формування нарядів на виконання сервісних робіт
    В одному документі вказуються роботи та матеріали, виконавці робіт та трудовитрати можливо для кожного виду робіт прив’язувати нормативний перелік необхідних матеріалів для спрощення заповнення документу
  • Автоматичне формування друкованих форм документів
  • Оформлення готівкових та безготівкових розрахунків
    Можливе використання програмного РРО
  • Розрахунок заробітної плати
    Автоматизований розрахунок заробітної плати виконавців робіт або за фіксованим тарифом або за погодинною тарифікацією
  • Облік послуг
    Облік собівартості наданих послуг та доходів по виконаних нарядах
  • Облік запчастин
    Планування і облік закупівель необхідних запчастин у постачальників; облік розрахунків з постачальниками
  • Можливе підключення ряду сервісних модулів
    СМС розсилки, чат-бот телеграм для взаємодії з клієнтами по поточним та плановим роботам, маркетингові розсилки та інше

Інструменти CRM для СТО

Система “BAS Малий Бізнес” вже містить інструменти для автоматизації управління взаємовідносинами з клієнтами, які докладно описані в нашому кейсі CRM для сервісного центру. Додатково до цього, ми можемо запропонувати кілька інструментів для ефективнішого управління запитами і зверненнями клієнтів, що, по суті, перетворить систему на CRM для СТО.

Ви зможете скоротити тимчасові витрати своїх менеджерів при відповіді на запитання клієнтів, що часто повторюються, витрати на СМС і рекламні розсилки, а також отримувати оперативний зворотний зв’язок і постійну комунікацію з уже існуючими клієнтами через зручний для них канал зв’язку (месенджери).

Наприклад, ви зможете делегувати такі завдання бот програмам:

  • отримання інформації про послуги;
  • вибір часу;
  • реєстрацію у базі;
  • запис на обслуговування/підтвердження запису;
  • узгодження бюджету та деталей ремонту;
  • отримання зворотного зв’язку;
  • нагадування про планове обслуговування;
  • програму лояльності.

В результаті інтеграції програми «BAS Малий Бізнес» з віртуальною АТС вони можуть бути пов’язані в одну єдину систему – CRM для СТО, що дає змогу створити більш ефективне середовище для більш якісного телефонного обслуговування клієнтів.

Ця можливість дає змогу спілкуватися з клієнтами телефоном через інтернет, часто пропонуючи додаткові функції, такі як:

  • запис розмов
  • переадресація дзвінків
  • контроль втрачених дзвінків
  • різна аналітика
  • проведення опитувань
  • автоматизація багатьох аспектів спілкування

Варіанти СТО програм та їх вартість

Вартість СТО програми розраховується виходячи з кількості користувачів, яким необхідно одночасно працювати з конфігурацією. Для одного користувача в якості вихідного рішення використовується “BAS Малий бізнес. ПРОФ“, для п’яти користувачів – “BAS Малий бізнес. ПРОФ. Комплект на 5 користувачів“.

При цьому в кожному з варіантів можна ще більше розширити кількість працюючих користувачів – для цього необхідно додатково придбати BAS клієнтські ліцензії на додаткові робочі місця.

BAS Малий бізнес. ПРОФ
Для 1 користувача
+
підсистема СТО
22 800 грн.
BAS Малий бізнес. ПРОФ. Комплект на 5 користувачів
Для 5 користувачів
+
підсистема СТО
38 600 грн.

Демо версія програми для СТО безкоштовно

Для детальнішого ознайомлення з усіма функціями програмного рішення пропонуємо безкоштовний Демо доступ протягом 5 днів до повноцінної версії програми для автосервісу. Для цього зробіть необхідну заявку на цій сторінці, вибравши відповідне поле галочкою.

Інші програмні рішення

Якщо ваш бізнес потребує повноцінного управлінського та оперативного обліку, а завдання виходять за рамки автосервісного обслуговування, ми можемо порекомендувати систему обліку автотранспорту “BAS Управління автотранспортом Стандарт“. Програма дозволяє керувати власним автопарком, автоматизувати облік автотранспорту та запчастин, диспетчеризацію перевезень та інші бізнес-процеси.

Програма для автосервісу – це ваш електронний менеджер СТО!

ДЛЯ ПРИДБАННЯ програми
А також для консультації з питань функціоналу або впровадження системи
Відповімо на всі Ваші запитання!

Вы сможете сократить временные затраты своих менеджеров при ответе на часто повторяющиеся вопросы клиентов,  расходы на СМС и рекламные рассылки, а также получать оперативную обратную связь и постоянную коммуникацию с уже существующими клиентами через удобный для них канал связи (мессенджеры).

Например, вы сможете делегировать такие задачи бот программам:

  • получение информации об услугах
  • выбор времени
  • регистрацию в базе
  • запись на обслуживание/подтверждение записи
  • согласование бюджета и деталей ремонта
  • получение обратной связи
  • напоминание о плановом обслуживании
  • программу лояльности

В результате интеграции программы  “BAS Малий Бізнес” с виртуальной АТС они могут быть связаны в одну единую систему, позволяющую создать более эффективную среду для более качественного телефонного обслуживания клиентов.

Эта возможность позволяет общаться с клиентами по телефону через интернет, часто предлагая дополнительные функции, такие как:

  • запись разговоров
  • переадресация звонков
  • контроль потерянных звонков
  • различная аналитика
  • проведение опросов
  • автоматизация многих аспектов общения