Особливості обліку на підприємствах малого бізнесу
Керівнику невеликої компанії рано чи пізно доводиться вирішувати завдання організації оперативного обліку, контролю, аналізу або планування. Щоб автоматизувати облік на підприємствах малого бізнесу допоможуть інформаційні облікові системи BAS, які ми перерахуємо трохи нижче.
На відміну від великого або середнього бізнесу, малому підприємству, найчастіше, для початку достатньо оптимізувати тільки бухгалтерський облік. Але в міру розширення своєї діяльності компанії може знадобитися, наприклад, також автоматизація управлінського обліку, документообігу, сервісного обслуговування, складського обліку або інших бізнес-процесів.
Впровадження інформаційних систем дає змогу зробити облік на підприємствах малого бізнесу набагато ефективнішим. Щоб зрозуміти прикладну користь тієї чи іншої програми, пропонуємо ознайомитися з кількома готовими варіантами інформаційних систем лінійки BAS, які відмінно справляються із завданнями автоматизації бізнес-процесів невеликої компанії.
Програми для обліку на підприємствах малого бізнесу
Комплексний облік невеликих компаній
- ► BAS Малий Бізнес
Система для комплексного управління середньостатистичним підприємством
Рішення “BAS Малий Бізнес” – це облікова система, що містить безліч інструментів автоматизації роботи з клієнтами, а також бізнес-аналітики для прийняття правильних рішень під час управління невеликою компанією. Рішення підходить для невеликих фірм (оптимально від 1 до 20 робочих місць) найрізноманітніших бізнес-сфер:
- Оптова торгівля: CRM, планування та продажі
- Роздрібна торгівля: роздрібні точки, планування та аналіз
- Інтернет-продажі: інтеграція з магазином, контроль менеджерів і кур’єрів
- Послуги: облік і планування, аналіз ефективності
- Виробництво: планування, облік і аналіз
В одній програмі є можливість вести комплексний облік:
- здійснювати продажі та закупівлі,
- аналізувати стан компанії,
- вести складський облік,
- керувати фінансами і зарплатою
Програма легко налаштовується на особливості організації управління та обліку в будь-якій середньостатистичній організації, містить усю необхідну функціональність, яка дає змогу здійснити швидкий старт без глибоких знань бухгалтерського та податкового обліку.
Рішення настільки універсальне, що його можна використовувати як CRM для сервісного центру, а додавши певний функціонал і як програму для автосервісу та СТО.
Додатково можна налаштувати інтеграцію програми з мобільним додатком для торгівлі або мобільним додатком для управління складом, внаслідок чого значно зростає швидкість виконання різних облікових операцій.
- ► BAS Управління торгівлею
Комплексне управління невеликим торговим підприємством
Система підійде для комплексної автоматизації будь-якого торгового підприємства, зокрема й невеликого, вирішуючи завдання оперативного та управлінського обліку, аналізу та планування торгових операцій.
Програма буде корисна бухгалтеру, касиру, логісту, маркетологу, фінансовому аналітику або менеджеру відділу продажів.
З переваг рішення хотілося б відзначити:
- Збільшення продуктивності праці всіх служб торгового підприємства
- Робота з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан підприємства на даний момент часу
- Швидка і зручна форма отримання звітів для прийняття рішень на різних рівнях
У зв’язці з системою “BAS Бухгалтерія. ПРОФ” можна налаштувати двосторонній інформаційний обмін між конфігураціями, досягти значного підвищення ефективності управління торговельним підприємством і консолідації даних управлінського та бухгалтерського обліку. Це буде особливо актуально для маленьких компаній з планами розширення і збільшення свого торгового бізнесу в майбутньому.
Автоматизація бухгалтерського обліку в невеликих компаніях
- ► BAS Бухгалтерія. ПРОФ
Система для ведення бухобліку на малих підприємствах
Конфігурація “BAS Бухгалтерія” – доволі потужний інструмент, який повністю автоматизує винятково бухгалтерський і податковий облік, включно з підготовкою обов’язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності.
Для бухгалтерського обліку на підприємствах малого бізнесу підходять версії BAS Бухгалтерія. ПРОФ і BAS Бухгалтерія. Базова. Облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
Система забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, значно спрощуючи ведення рутинних операцій.
Ще більше розширити можливості програми “BAS Бухгалтерія” дає змогу інтеграція системи з сервісами ІТС, такими, як: RDI Service, Пактум.Контрагент, FREDO Звіт, FREDO ДокМен, FlyDoc.
Автоматизація обліку в маленькому магазині
- ► BAS Роздрібна торгівля
Облік торговельних операцій у роздрібному магазині
Програма чудово підійде для автоматизації роздрібної торгівлі в невеликому магазині або торговій точці. Програма підтримує:
- Облік руху товарів
- Аналіз продажів і замовлення постачальнику
- Контроль поставок на замовлення постачальнику
- Призначення роздрібних цін
- Продаж у роздріб
- Управління знижками
- Реєстрація руху товарів у розрізі аналітик господарської операції
- Управління персоналом магазину
- Аналіз діяльності підприємства
- Робота з торговим обладнанням
Рішення “BAS Роздрібна торгівля” можна використовувати як робоче місце касира, вести облік товарних запасів і облік грошових коштів у касах магазинів.
Крім того, інтеграція з системами “BAS Управління торгівлею” і “BAS Бухгалтерія” значно розширює можливості системи та за необхідності дає змогу використовувати зв’язку програм як повноцінну комплексну облікову систему підприємства.
Якщо у Вас вже з’явилися плани та ідеї щодо розширення бізнесу, то перехід з малого бізнесу в середній – це не тільки перспективи і можливості, а й зростаючі складнощі в управлінні персоналом і фінансовими коштами підприємства. Саме автоматизація обліку допомагає керівникам перейти на новий, вищий рівень управління. Вона дає можливість зосередитися на стратегічних цілях компанії.
Автоматизуйте облік на підприємствах малого бізнесу і з’являться нові можливості досягнення цілей Вашої компанії!