info@expresssoft.com.ua
ЕкспресСофт в Facebook

“BAS Громадське харчування” – ПО для ресторану, бару, кафе

Бухгалтерський облік у ресторанному бізнесі

BAS Громадське харчування
Business automation software for Public catering

Програма, яка призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку діяльності ресторанів, кафе, підрозділів громадського харчування готельних комплексів, виробничих і кондитерських цехів та інших підприємств громадського харчування

Бухгалтерский учет в ресторанном бизнесе - Программа для общепита с бухгалтерским модулем, для кафе и ресторанов BAS Громадське харчування

Комплексний облік у ресторанному бізнесі – це обробка дуже великих обсягів інформації, пов’язаних з товарообігом покупних товарів або продукції власного виробництва в поєднанні з наданням послуг. Для своєчасного прийняття управлінських рішень дуже важлива оперативність і достовірність обробки облікової інформації. Саме для цього і призначена автоматизована система бухгалтерського обліку, в нашому випадку – це програма для ресторану, кафе, бару та інших підприємств громадського харчування.

Пропонуємо систему автоматизації “BAS Громадське харчування”, яка дозволяє автоматизувати бухгалтерський і податковий облік на підприємствах сфери ресторанного бізнесу. Програма містить весь функціонал рішення “BAS Бухгалтерія”, а також володіє специфічними механізмами галузі громадського харчування.

Що ж автоматизує програма для ресторану і кафе?

"BAS Громадське харчування" автоматизує наступну галузеву специфіку

Рецептури

Система автоматизації “BAS Громадське харчування” дозволяє вести номенклатурний довідник з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв.

Передбачена можливість враховувати:

  • сезонні відсотки
  • взаємозаміни
  • хіміко-енергетичні характеристики
  • калорійність і харчову цінність

Використання механізму сезонних коефіцієнтів дозволяє врахувати “плаваючий” відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону. Немає необхідності кожного разу заводити нову рецептуру.

Калькуляції (технологічні карти)

Система дозволяє вести список рецептур, складання калькуляцій (технологічних карт). Підтримуються такі види господарських операцій, як приготування і оброблення.

У рецептурі можна задавати такі облікові показники:

  • кількість інгредієнта брутто
  • відсоток втрат після холодної обробки
  • кількість інгредієнта нетто
  • відсоток втрат після гарячої обробки
  • кількість інгредієнта вихід

Крім того, у рецептурі блюда можна максимально докладно описати технологію приготування і вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).

Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість вказівки втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.

Також в програмі передбачено використання декількох рецептур напівфабрикатів і страв з можливістю вибору потрібної в момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку “блюдо в страві” з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.

Багаторівневість рецептур дозволяє врахувати всі, навіть найскладніші, процеси виробництва страв і напівфабрикатів на підприємстві.

Облік залишків інгредієнтів

Система дозволяє вести список взаємозамінних продуктів і його автоматичне використання при списанні у виробництво і формуванні калькуляційних карток.

Аналоги істотно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди є можливість при нестачі основного продукту вказати список його замінників. В цьому випадку при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.

Контроль витрати спецій і солі

У рішенні розроблений особливий режим обліку продуктів, витрата яких в перерахунку на одну порцію надзвичайно мала. До числа таких продуктів можна віднести, наприклад, спеції, сіль, цукор. Щоб уникнути похибки округлення при оформленні приготування страв, ці продукти не списуються, а накопичуються в спеціальному регістрі “Спеції”.

Автоматична розкладка на інгредієнти при інвентаризації

При проведенні інвентаризації врахована специфіка підприємств громадського харчування, що значно прискорить перерахунок складу. У процесі інвентаризації напівфабрикати, виробництво яких не було відображено в системі, можуть бути автоматично розкладені на інгредієнти.

Модифікатори

У програмі підтримується робота з модифікаторами. Для страв можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі це дозволить отримати інформацію з собівартості страв з урахуванням модифікаторів.

Контроль дотримання рецептур

Програма дозволяє сформувати звіт про недовкладенні складові приготованих страв. Контроль дотримання рецептури під час виробництва дозволяє поліпшити якість страв, оптимізує використання продуктів і попереджає можливі зловживання з боку персоналу.

Система дозволяє автоматизувати обмін даними з фронт-офісом, завантаження продажів з “R-Keeper v.6”, “R-Keeper v.7”.

При цьому, початкові продажі зберігаються в системі у вигляді чеків, які чітко відповідають чеку продажу в касовій системі. Створення документів “Чеки Общепита” здійснюється після натискання на кнопку “Створити Чеки Общепита”, яка розташована в нижній частині форми обробки Завантаження продажів з R-Keeper v.7. Якщо таблиця продажів при цьому не заповнена, то вона заповнюється за поточним встановленим відбором (період і каси ККМ).

После создания документов “Чеки Общепита” могут быть получены целевые документы.

Будь-яка програма для ресторану чи кафе, повинна вміти надавати звіти для аналізу ефективності і подальшого планування робочого процесу.

В системі “BAS Громадське харчування”  передбачено створення:

  • аналітичної звітності для оцінки показників діяльності підприємства і прийняття рішень, аналізу продажів
  • регламентованої звітності і галузевих уніфікованих друкованих форм “ГХ”.

Крім функцій галузевої специфіки, система “BAS Громадське харчування” має безліч функцій автоматизованої системи для бухгалтерського обліку. Тобто забезпечує рішення всіх задач, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, включаючи, наприклад, введення первинних документів, облік торгових операцій, облік розрахунків з контрагентами, облік заробітної плати і т.д. Облік ведеться у відповідності до чинного законодавства України.

Детальніше про всі інші функції системи “BAS Громадське харчування” читайте
на сторінці програми “BAS Бухгалтерія”

перейти на страницу

Програма для ресторану або кафе, а також інших підприємств громадського харчування допомагає автоматизувати облік в ресторанному бізнесі, вчасно проводити внутрішній аудит підприємства, автоматично відстежувати безліч бізнес-процесів і здійснювати їх ефективну взаємодію. Здійснивши впровадження інформаційної системи “BAS Громадське харчування”, ви отримаєте програму для громадського харчування з бухгалтерським модулем, а також зможете контролювати багато галузевих бізнес-процесів.

Демонстраційна база (демо-версія) онлайн

Для того, щоб наочно оцінити можливості програми “BAS Громадське харчування” і спробувати себе в ролі бухгалтера  або головного бухгалтера  пропонуємо Вам використовувати сервіс платформи, на якій розроблено даний програмний продукт. Виберіть відповідну роль, поле пароль потрібно залишити порожнім. Якщо залишаться питання – звертайтеся в нашу компанію! Організуємо віддалену демонстрацію з більш детальним поясненням можливостей.

перейти на сторінку

Вдосконалюйте організацію обліку на своєму підприємстві і спрощуйте щоденну роботу разом з нами!

Необхідно

Автоматизувати бухгалтерський облік у ресторанному бізнесі?

Відповімо на всі Ваші запитання!