Медична інформаційна система для України
Конфігурація призначена для автоматизації діяльності медичних закладів різних організаційно-правових форм, які надають медичну допомогу в поліклініках і в стаціонарних умовах цілодобового перебування
Медична інформаційна система (МІС) “BAS Медицина” допомагає автоматизувати облік у медичних закладах: поліклініках, лікарнях та медичних центрах. Також програма дозволяють вести кількісно-сумовий облік медичних матеріалів, медикаментів та товарів медичного призначення в аптечних пунктах.
Можливості медичної інформаційної системи "BAS Медицина"
МІС для поліклініки та для лікарні в Україні - відмінності
Конфігурація “BAS Медицина” представлена двома продуктами окремо для лікарні та поліклініки. Повна функціональність реалізовано у версії продукту “BAS Медицина. Лікарня”. У версії “BAS Медицина. Поліклініка” відсутній кількісно-сумовий облік медичних матеріалів, а також функціональні розділи стаціонару і приймального відділення.
Основні види діяльності, які автоматизує "BAS Медицина"
- Облік пацієнтів: введення відомостей про пацієнтів, включно з персональними даними, контактною інформацією, даними медичного страхування та іншою інформацією
- Ведення електронних медичних карт пацієнта
- Облік і ведення лікарських дільниць, прикріплення пацієнтів до лікарських дільниць
- Формування замовлень пацієнта, планування медичних послуг (запис на прийом), формування рахунків на оплату
- Планування роботи медичної організації: складання графіків роботи медичного персоналу, приміщень та обладнання, планування завантаження медичних робочих місць
- Отримання оплати за медичні послуги від фізичних осіб: облік готівкових і безготівкових грошових коштів, друк касових чеків
- Формування змінного завдання медичного персоналу
- Реєстрація документів: контрольної карти диспансерного спостереження; направлення на госпіталізацію, відновлювальне лікування, обстеження, консультацію; талона амбулаторного пацієнта; медичного свідоцтва про смерть (форма № 106/о); рецептів (форми Ф1, Ф3)
- Облік обладнання, що використовується для надання медичної послуги
- Взаємодія з PACS і медичним обладнанням за стандартом DICOM 3
- Облік виконаних медичних послуг
- Формування електронних медичних документів, налаштування шаблонів медичних документів і готових фраз для підстановки в документи
- Формування, друк та облік листків непрацездатності
- Управління взаєминами з контрагентами: ведення відомостей про контрагентів (про страхові компанії та інші юридичні особи), ведення угод і договорів на надання медичної допомоги
- Здійснення взаєморозрахунків з юридичними особами (страховими компаніями), формування реєстру рахунків за надану медичну допомогу
- Керування правилами продажу медичних послуг: встановлення цін і знижок
- Управління маркетинговими заходами
- Проведення профоглядів для співробітників підприємств
- Реєстрація взаємодій з пацієнтами телефоном і електронною поштою для роботи Call-центрів
- Персональні оповіщення пацієнтів і лікарів через SMS та e-mail
Інші функціональні можливості "BAS Медицина"
АВТОМАТИЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІКАРНЯНИХ АПТЕК МЕДИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ БУДЬ-ЯКОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ
У контексті лікарняних аптек, програма призначена для вирішення таких завдань:
- ведення обліку руху номенклатури аптечних товарів, зокрема з такою аналітикою: серії, терміни придатності, документи партії (документи надходження в аптеку)
- облік на складах (сумовий і кількісний) та за місцями зберігання складу (кількісний)
- ведення обліку аптечних товарів на всіх рівнях звернення в організації: як на аптечних складах, так і у відділеннях медичної організації
- ведення роздільного обліку за джерелами фінансування
- реєстрація надходження аптечних товарів від постачальників на склади, аптеки та оприбуткування (введення залишків або надлишків за результатами інвентаризації)
- реєстрація повернень товарів постачальникам
- реєстрація розміщення аптечних товарів в місцях зберігання (у разі ведення кількісного обліку за місцями зберігання)
- реєстрація передачі у відділення та переміщень товарів між складами
- реєстрація списання аптечних товарів
- реєстрація виготовлення лікарських препаратів
- реєстрація фасування готових аптечних товарів з упаковки постачальника в упаковку лікарняної аптеки
- реєстрація інвентаризації товарно-матеріальних цінностей як на аптечних складах, так і у відділеннях медичної організації
- формування вимог відділень за формальними ознаками лікарського засобу (за діючою речовиною або за міжнародним непатентованим найменуванням, торговим найменуванням, формою випуску тощо)
- формування розгорнутих аналітичних звітів про рух аптечних товарів
- перевірка серій за переліком вилучених з обігу лікарських препаратів
- підтримка зовнішнього торгового обладнання: термінали збору даних, сканери штрих-кодів та інше обладнання
АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБІГУ МЕДИКАМЕНТІВ ТА ВИТРАТНИХ МЕДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ
Медична інформаційна система враховує особливості бізнес-процесів обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів на складах і у відділеннях (кабінетах) всередині медичної організації.
Програма може використовуватися для будь-яких складів медичної організації (у тому числі господарських), тому що реалізовано універсальний підхід до обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) різного виду.
Разом з цим передбачені спеціалізовані механізми для обліку саме лікарських засобів. Спеціалізовані механізми для обліку лікарських засобів “розуміють” ведення аналітичного обліку і формування звітності у відповідності до приналежності ліків до списків:
- наркотичні та психотропні речовини (за групами)
- сильнодіючі й отрути
- безрецептурний відпуск
Рішення дозволяє вести аналітичний облік ліків за формальними ознаками:
- діюча речовина або міжнародне непатентоване найменування
- торговельне найменування
- лікарська форма та форма випуску
АВТОМАТИЗАЦІЯ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ - УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК
Завдяки гнучким можливостям налаштування програма здатна виконувати всі функції обліку – від ведення довідників і введення первинних документів до отримання аналітичних звітів, на основі яких керівники різних підрозділів можуть приймати обґрунтовані управлінські рішення.
Програма автоматизує такі напрямки діяльності медичної організації:
- Управління закупівлями: облік закупівель у розрізі постачальників і договорів з контрагентами, по кожній номенклатурній позиції у кількісному та сумовому вираженні
- Оформлення повернень: реєстрація повернень постачальникам та актів про розбіжність у кількості та якості під час приймання товару у разі якщо така розбіжність виникла
- Аналіз ефективності витрат: оцінка ефективності фінансових витрат на закупівлю аптечних товарів з допомогою ABC/VEN-аналізу (VEN-аналіз дозволяє визначити пріоритетні лікарські препарати відповідно до міжнародної практики їх поділу на життєво важливі (Vital або V), необхідні (Еssential або Е) і другорядні (Non-essential або N))
- Управління запасами в аптеці: суцільний предметно-кількісний облік руху номенклатури аптечних товарів за серіями, термінами придатності, документам партії (документам надходження в аптеку), облік руху аптечних товарів як у цілому на складах, так і в розрізі місць зберігання всередині складу
- Облік за джерелами фінансування: роздільний облік руху аптечних товарів за джерелами фінансування їх закупівель
- Ведення формулярних переліків організації та відділень: ведення формулярних переліків організації і формулярних переліків конкретних відділень, які дозволяють обмежити перелік номенклатурних позицій, доступних для формування вимог в аптеку
- Управління виготовленням медичних препаратів: облік виготовлення та фасування лікарських засобів з лікарських прописів у рецептурно-виробничому відділі
- Управління запасами у відділеннях і кабінетах: персоніфікований облік витрат лікарських засобів та медичних виробів при наданні медичних послуг, автоматизація процесів узгодження, затвердження та виконання вимог відділень
- Контроль наявності серій, вилучених з обігу: з допомогою відповідної обробки здійснюється пошук забракованих серій в залишках товарів. У разі включення відповідного налаштування програми контроль забраковки відбувається на етапі надходження лікарських засобів
- Управління роздрібними продажами: автоматизація ведення обліку в роздрібному аптечному пункті медичного закладу з використанням торгового обладнання
ІНТЕГРАЦІЯ З ПРОГРАМАМИ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ
Програма “BAS Медицина” не призначена для ведення повноцінного бухгалтерського обліку і формування всіх необхідних регламентних документів для подання їх у державні податкові органи. Ці завдання вирішуються в інших програмах. У програмі “BAS Медицина” передбачена можливість вивантаження даних на рівні первинних документів та проводок у наступні програми:
- “Бухгалтерія”, ред. 2.0
- “BAS Бухгалтерія”, ред. 2.1
Прикладне рішення “BAS Медицина” дозволяє вести облік від імені декількох медичних організацій на будь-якій кількості складів. Медична організація складається з різних підрозділів, працівники яких забезпечують взаємодію організації з пацієнтами, страховими компаніями, засновниками та постачальниками і представляють керівництву необхідні аналітичні звіти про результати своєї діяльності.
Підрозділи, що беруть участь в обігу медикаментів і витратних медичних матеріалів (склади, лікувальні відділення, кабінети), здійснюють діяльність з управління матеріальними ресурсами медичної організації.
Результати руху матеріальних ресурсів медичної організації передаються в бухгалтерську програму. На основі результатів діяльності з управління матеріальними ресурсами медичної організації в інформаційній базі “BAS Медицина” можна формувати звіти, які надаються державним органам.
Маркетинг для медичного центру – інструмент для пацієнтів
Здійснивши інтеграцію системи “BAS Медицина” з чат-ботами для бізнесу, Ви отримаєте додатковий маркетинговий канал для залучення клієнтів/пацієнтів без великих фінансових та тимчасових витрат, пов’язаних з проектами впровадження додаткових CRM систем.
Вирішуючи завдання автоматизації call-центрів, Ви зможете додатково скоротити часові витрати своїх менеджерів при відповіді на питання пацієнтів, що часто повторюються, витрати на СМС і рекламні розсилки, а також отримувати оперативний зворотний зв’язок і постійну комунікацію з уже існуючими клієнтами через зручний для них канал зв’язку (месенджери).
Зокрема, чат ботам можна надати вирішувати такі завдання:
- Уточнення графіка роботи
- Вибір фахівця та часу / Запис на прийом / Підтвердження запису
- Реєстрація, передача необхідних документів та персональних даних
- Автоматичні нагадування про запис
- Отримання зворотного зв’язку
- Планування періодичних відвідувань медичної установи для контролю стану здоров’я
- Програма лояльності
Сервісне обслуговування та додаткові ліцензії
Сервісне обслуговування рішення “BAS Медицина” та підтримка користувачів щодо роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).
Для забезпечення роботи з системою на декількох робочих місцях може знадобитися придбання додаткових клієнтських ліцензій на платформу і клієнтських ліцензій на конфігурацію. Додатково можна придбати клієнтські ліцензії на конфігурацію “BAS Медицина” на 1, 5, 10, 20, 50 робочих місць.
Для придбання програм
"BAS Медицина. Лікарня" и "BAS Медицина. Поліклініка"
Відповімо на всі Ваші запитання!