info@expresssoft.com.ua
ЭкспрессСофт в Facebook

Інтеграція IP телефонії та BAS на базі Астеріск

IP телефонія на базе Asterisk, інтеграція із системами автоматизації BAS, Впровадження під ключ: встановлення, налаштування, підтримка. CRM з IP телефонією, Україна

IP телефонія на базі Asterisk - IP АТС

IP телефонія – це система комунікаційних технологій, які дозволяють передавати звук у вигляді стисненого цифрового сигналу через інтернет. При цьому всі операції прийому та передачі дзвінків здійснюються на віртуальній АТС.

IP телефонія та системи автоматизації BAS можуть бути пов’язані в одну єдину систему, яка дозволить автоматизувати систему управління відносинами з клієнтами (CRM) та створити ефективне середовище для телефонного обслуговування клієнтів.

Наша компанія пропонує комплексне рішення для call-центрів на базі програмної автоматичної телефонної станції (IP-PBX) – Asterisk. Asterisk – платформа IP телефонії з відкритим початковим кодом компанії Digium, яка надає різні функції управління дзвінками. Ми можемо зробити установку та налаштування Asterisk локально (на сервері клієнта) або у хмарі з подальшою підтримкою.

Комплексне рішення включає модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.

Переваги IP телефонії на базі Asterisk

Завдяки нашому рішенню стане можливим більш якісна взаємодія з клієнтами, так як воно зробить доступними найбільш затребувані функції телефонії:

Зростання ефективності

Економія часу за рахунок відстеження пропущених дзвінків, більшого числа оброблюваних викликів за одиницю часу, меншої кількості помилок при наборі, порядку в інформаційній базі.

Контроль якості

Зберігаючи всю історію переговорів, можна контролювати якість роботи менеджерів і консультантів, вирішувати конфліктні ситуації через непорозуміння початкових умов поставленого завдання та ін.

Персоналізація

Ще до підняття трубки можна дізнатися хто вам телефонує, перенаправити його на відповідального співробітника, а також отримати детальну інформацію про заборгованість, історію покупок, та й взагалі будь-яку аналітику.

Панель оператора Asterisk для BAS

IP-телефонія та BAS об’єднуються за допомогою модуля інтеграції. Практичним результатом є інструмент – Панель телефонії, який, по суті, є набором інструментів, необхідних для ведення електронного журналу дзвінків, з різними можливостями операцій над ними.

Так як кожен дзвінок – це безліч міні подій, то для подальшого аналізу програмі  автоматично потрібно реєструвати весь ланцюжок фактів, пов’язаних з цими подіями. А саме – докладну інформацію про дзвінок:

  • тип дзвінка (вхідний, переадресований або вихідний),
  • телефонний номер,
  • результат обробки дзвінка (прийнято, не прийнято, переадресовано),
  • час прийому,
  • тривалість розмови,
  • оператора, який прийняв вхідний дзвінок,
  • посилання на запис розмови або її частину (при переадресації),
  • інші параметри.

Оператор також має можливість у спеціальній вкладці зафіксувати якусь додаткову інформацію про клієнта (уточнення за доставкою або ціною, наприклад).

В результаті інтеграції, по суті, отримуємо систему CRM з IP телефонією. За рахунок автоматизації Call-центру Ви зможете значно підвищити ефективність обслуговування клієнтів, а також контролювати якість роботи ваших співробітників. Це рішення, наприклад, відмінно підходить, якщо потрібна віртуальна АТС для інтернет магазину.

Панель IP телефонії - демонстрація можливостей

IP телефония на базе Asterisk - Внедрение под ключ: установка, настройка, поддержка, CRM с IP телефонией, Украина
CRM с IP телефонией - возможности и анализ событий
IP телефония на базе Asterisk: Начало работы с панелью телефонии
IP телефония на базе Asterisk - Входящий звонок
IP АТС на базе Asterisk - Панель телефонии
Интеграция: IP телефония и BAS - Исходящий звонок
Интеграция: IP телефония Астериск и BAS - Переадресация звонка
Интеграция: IP телефония Астерикс и BAS - Завершение звонка
Астериск/Asterisk телефония - Завершение звонка
Интеграция Asterisk и учетных систем - Прослушивание и скачивание разговоров
Презентация Панель Телефонии 1
Презентация Панель Телефонии 2
Презентация Панель Телефонии 3
Презентация Панель Телефонии 4
Презентация Панель Телефонии 5
Презентация Панель Телефонии 6
Презентация Панель Телефонии 7
Презентация Панель Телефонии 8
Презентация Панель Телефонии 9
Презентация Панель Телефонии 10
previous arrow
next arrow
Shadow

IP АТС на базі Asterisk та її інтеграція з BAS дозволять Вам отримати систему CRM з IP телефонією!

Потрібна CRM з IP телефонією?

Бажаєте замовити більш розгорнуту інформацію по телефонії Asterisk?
Відповімо на всі Ваші запитання!
Замовити дзвінок
Наші контакти:
044 502-02-74 info@expresssoft.com.ua

Замовити дзвінок!