Організація та управління виробництвом на сільськогосподарських підприємствах
Нове програмне рішення для автоматизації управління діяльністю середніх і великих сільськогосподарських підприємств різних організаційно-правових форм
Організація та управління виробництвом на сільськогосподарських підприємствах стануть ефективніше, якщо застосувати інформаційні технології в сільському господарстві. Впровадження автоматизованих інформаційних систем на підприємстві дозволяє автоматизувати всі види обліку на підприємствах АПК, здійснювати бізнес планування в сільському господарстві та оптимізувати всі бізнес процеси.
Прикладне рішення для агропромислового комплексу – “BAS АГРО. ERP” разроблено на базі раніше випущеного продукту “BAS ERP” і містить весь його потужний функціонал як ERP системи. Це комплексне рішення для аудиту і контролю всієї фінансово-господарської діяльності сільськогосподарського підприємства.
З 05.12.2023 у продажу нова версія 2.5, типова функціональність якої наведена до стану редакції 2.5 “BAS ERP”. Читайте про нові функціональні можливості BAS ERP 2.5.
Для кого підходить рішення
Для агрохолдингів з рослинництвом
Для агропромислових
виробництв
Для великих зернових трейдерів
Основні функції конфігурації
Автоматизація бізнес процесів виробництва с/г продукції
Бізнес планування в сільському господарстві
Формування бюджетів за даними планування
Формування технологічних карт полів
Визначення потреб рослинництва в с/г матеріалах
Оперативний облік с/г робіт з високим ступенем деталізації
Автоматизація обліку земельних ділянок та розрахунків з пайовиками
Автоматизація обліку сільгоспробіт і послуг, оперативний облік витрат
Планування та аналіз роботи транспортних підрозділів
Аналіз структури витрат на вирощування культур в розрізі полів
Опис функцій підсистем для автоматизації галузевої специфіки
АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
Підсистема призначена для формування бюджетів, в яких надається можливість використовувати різні сценарії прогнозування. Все це дозволяє сформувати перелік робіт, матеріалів, витрат, які знадобляться для вирощування продукції.
У продукті реалізована функціональність транслювання результатів сільськогосподарського планування в екземпляри бюджету. Формування бюджету відбувається на підставі накопичених в інформаційній базі даних про доходи та витрати.
Розроблено функціонал створення технологічної карти поля – як документа, в якому плануються технологія виробництва, обсяги робіт, засоби виробництва і робоча сила, необхідна для їх виконання, а також розмір матеріальних витрат на вирощування продукції, з урахуванням попередників і передпопередників культур.
На підставі планових обсягів продажів продукції і затверджених технологічних карт в програмі формуються ресурсні специфікації і замовлення на вирощування продукції, які є джерелом для формування потреб рослинництва у сировині, матеріалах і трудових ресурсах.
Різноманітні засоби автоматичного розрахунку бюджетних статей дозволяють здійснювати розшифровку до вихідних даних розрахунків.
Автоматизація бізнес планування за допомогою даних можливостей дозволяє суттєво оптимізувати процес впровадження (коригування) обраних бюджетних моделей.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
- планування розміщення культур на полях
- формування технологічних карт полів
- визначення планової структури витрат по культурах і полях
- формування балансу продукції
- планування продажів продукції рослинництва
- формування бюджетів
- план-фактний аналіз сільськогосподарських витрат
- аналіз структури собівартості біологічних активів
- аналіз інформації про планові і фактичні витрати, накопичені на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
ОПЕРАТИВНИЙ ОБЛІК СІЛЬГОСПРОБІТ ТА ПОСЛУГ
Документи підсистеми призначені для реєстрації в оперативному обліку витрат, які далі стають джерелом даних для автоматичного формування документів регламентованого та управлінського обліків.
Розроблено функціонал оперативного обліку фактичних витрат з усіма подробицями і аналітикою полів, культур, працівників, марок техніки, аж до кожної одиниці трактора, комбайна, автомобіля або персоналу: агронома, тракториста і ін.
Виробничий облік ведеться на рівні підрозділів-виконавців.
Реалізована можливість обліку автотранспортних і механізованих сільськогосподарських робіт, що виконуються співробітниками для власних підрозділів, а також для сторонніх замовників. Підсистема дозволяє реєструвати сільськогосподарські і ремонтні роботи, що виконуються вручну для внутрішніх і сторонніх замовників.
У продукті передбачена можливість реєстрації факту зважування, оформлення супровідних друкованих документів для автотранспорту, що перевозить вантажі з току, на тік і всередині току для підробітку або сушки зерна.
Для формування документів по роботах допоміжних підрозділів використовується обробка, яка по аналітиці витрат розподіляє витрати на основне виробництво.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
- розрахунок заробітної плати водіїв і трактористів
- облік нормативних і фактичних витрат палива
- облік фактично використаних матеріально-технічних ресурсів
- реєстрація факту зважування
- розрахунок прямих та непрямих витрат по полях
- аналіз обсягу збору врожаю, врожайність полів
- аналіз витрат, накопичених на виробничих підрозділах сільського господарства в розрізі культур, полів і видів робіт
- аналіз рентабельності вирощуваних культур в розрізі полів
АВТОМАТИЗАЦІЯ РОЗРАХУНКІВ З ПАЙОВИКАМИ
Функціональні можливості продукту дозволяють автоматизувати облік власних та орендованих земельних ділянок та орендної плати пайовиками на підприємстві.
Продукт дозволяє вести деталізований облік договорів про паї з фізичними особами за територіальною належністю, даними про державну реєстрацію і видами земель.
Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються такі можливості:
- робота з договорами про паї
- зміни розмірів оплат за договорами про паї
- нарахування орендної плати за паями і розрахунку податків і утримань
- закриття нарахувань орендної плати за паями за рік
- відображення взаєморозрахунків з пайовиками грошовими та негрошовими засобами
- реєстрація виплат за договорами про паї в міжрозрахунковому періоді
- отримання даних за договорами про паї
- план-фактний аналіз нарахувань орендної плати за паями в розрізі договорів
- формування регламентованої звітності
Сервісне обслуговування та додаткові ліцензії
Сервісне обслуговування рішення “BAS АГРО. ERP” та підтримка користувачів щодо роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом “ІТС Галузевий” 2-ї категорії.
Для забезпечення роботи з системою на декількох робочих місцях може знадобитися придбання додаткових клієнтських ліцензій на платформу і клієнтських ліцензій на конфігурацію. Додатково можна придбати клієнтські ліцензії на конфігурацію “BAS АГРО. ERP” на 1, 5, 10, 20, 50, 100 робочих місць.
Підвищуйте рентабельність виробництва і виявляйте безперспективні напрями діяльності!