Автоматизовані системи управління підприємством постійно розвиваються і удосконалюються. Ось і лінійка програмних продуктів під торговою маркою BAS (Business Automation Software) поповнилася новим рішенням.

Початок продажів “BAS Комплексне управління підприємством”

Автоматизовані системи управління підприємством: BAS Комплексне управління підприємствомСпілка автоматизаторів бізнесу повідомляє про початок продажів (з 04.10.2019 г.) прикладного рішення “BAS Комплексне управління підприємством”. Як і будь-які автоматизовані системи управління підприємством, новий програмний продукт BAS забезпечує потреби в автоматизації підприємств різних галузей і видів діяльності, наприклад:

  • Управління фінансами
  • Бюджетування
  • Моніторинг і аналіз показників діяльності підприємства
  • Регламентований облік
  • Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
  • Управління виробництвом
  • Управління витратами і розрахунок собівартості
  • Управління продажами і покупками
  • Управління складом і запасами

Більш докладно про функціональні можливості “BAS Комплексне управління підприємством”

Використання даного рішення буде найбільш ефективним в умовах зростаючого бізнесу малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких вимагають чіткої координації і узгоджених дій декількох виконавців.

Рішення “BAS Комплексне управління підприємством” буде цікавим для користувачів, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколінь, наприклад:

  • “1С:Підпріємство 7.7. Комплексна поставка”
  • “1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством”

Всі права на програмний продукт “BAS Комплексне управління підприємством” належать компанії “NetHelp” (Польща).

На правах членства у Всеукраїнській громадській організації “Спілка автоматізаторів бізнесу” (САБ), ми пропонуємо Вам придбати у нас цю нову систему управління підприємством . Для користувачів програмних продуктів “Управління торговим підприємством” та інших нижче перелічених програм можливий перехід на умовах апгрейда.

Перехід на умовах апгрейда

Придбати продукт “BAS Комплексне управління підприємством” на умовах апгрейда (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

  • всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 7.7
  • всі версії продуктів на платформі 1С:Підприємство 8, які включають одну або декілька конфігурації:
    – Бухгалтерія
    – Управління торгівлею
    – Зарплата і Управління Персоналом
    – Управління невеликою фірмою
    – Управління торговим підприємством
    – рішення для бюджетної сфери
  • всі версії продуктів, які включають конфігурацію “BAS Бухгалтерія”
  • всі версії продуктів, які включають конфігурацію “BAS Управління торгівлею”
  • всі версії технологічних поставок

Ціна апгрейда обчислюється як різниця цін придбаного і переданого продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості продукту, що купується.

Якщо одночасно з основною електронною поставкою купуються клієнтські або серверні ліцензії платформи, то в цьому випадку ціна апгрейда розраховується виходячи з вартості всього набору продуктів, що купуються.

 

Більш докладно про порядок продажу,
особливості електронних поставок нової
автоматизованої системи управління підприємством
“BAS Комплексне управління підприємством” –
читайте на http://www.unionba.com.ua/news/619/

 

 

Придбати в ЕкспресСофт!Для придбання “BAS Комплексне управління підприємством” або виконання переходу на умовах апгрейда звертайтеся до нас, використовуючи форму зворотного зв’язку або будь-яким зручним для Вас способом з розділу Контакти.