Технічна
підтримка
“під ключ”

Після впровадження інформаційної системи і передачі її замовнику, ми укладаємо договір супроводу – підтримуємо, оновлюємо і, за вашим бажанням, розвиваємо систему, поки вона експлуатується на вашому підприємстві. Ми здійснюємо повний комплекс робіт по гарантійному та післягарантійному супроводу інформаційних систем.

У пакет послуг може входить:

Підтримка всієї ІТ-інфраструктури компанії

Адміністрування доступу і забезпечення безпеки

Забезпечення надійної відмовостійкої роботи інформаційної системи

Оренда сервера у нас або технічне обслуговування і адміністрування вашого сервера

Підтримка з поточних питань експлуатації встановлених продуктів "1С:Підприємство"

Детальний пакет послуг і умови надання супроводу обговорюється в індивідуальному порядку, залежить від кількості працюючих з системою користувачів, вимог до рівня відмовостійкості.

Ми можемо вирішувати завдання:

  • Створення інфраструктури підприємства на основі Microsoft Active Directory
  • Рішення по використанню криптографічного захисту при зберіганні інформації
  • Адміністрування активного мережевого обладнання (wifi- adsl- роутери, апаратні маршрутизатори, фаєрволи і так далі)
  • Налаштування антивірусного захисту IT інфраструктури
  • Рішення по контролю доступу до периферійних пристроїв і додатків
  • Міграція поточної інфраструктури підприємства на хмарні технології, віддалені сервера і дата-центри
  • Комплексне обстеження всіх компонентів IT-інфраструктури компанії
  • Адміністрування та налаштування серверів (Linux, Windows)
  • Адміністрування баз даних (Oracle, MS SQL, MySQL)
  • Корпоративна пошта
  • Рішення по захисту електронної пошти від спаму, вірусів та інших погроз
  • Рішення по контролю контентної фільтрації web-трафіку
  • Обслуговування робочих станцій

Якщо у Вас є зацікавленість

у нашій технічної підтримці

Із задоволенням поділимося наявним досвідом,
проконсультуємо і допоможемо!