Використання чат ботів
для автоматизації маркетингових завдань
У месенжерах Телеграм, Вайбер, Фейсбук/Інстаграм
У месенжерах Телеграм, Вайбер, Фейсбук/Інстаграм
Використання чат ботів стає дуже популярним інструментом у клієнт-орієнтованих видах бізнесу, де одним із важливих завдань є автоматизація кол-центрів. Ми можемо запропонувати Вам створення чат-ботів, таких як Телеграм-бот, Whatsapp-бот, Вайбер-бот та інші, які частково вирішують зазначену вище задачу і допомагають автоматизувати процеси взаємодії з клієнтами.
Для тих, хто вперше стикається з цим терміном: чат бот – це програма, яка замінює клієнт-менеджера при спілкуванні з користувачем у частині рутинних операцій, що часто повторюються. Чат бот здатний миттєво відповідати на певні питання з бази даних відповідей та реагувати на заздалегідь продумані команди.
Великий попит на чат-ботів пов’язаний із постійним зростанням використання мобільних телефонів та месенжерів таких як Telegram, Viber, WhatsApp, Facebook та необхідністю комунікувати з клієнтом через зручний для нього канал зв’язку.
Як правило, чат боти знаходять застосування в банальних ситуаціях, які найчастіше забирають багато часу у живої людини. При цьому завдання, які вирішує бот-програма, не такі вже й прості.
Наприклад, чат боти можуть:
Залежно від того, які цілі виконуватимуть чат боти для бізнесу, умовно їх можна розділити за двома ключовими та декількома другорядними напрямками застосування.
Про 1 напрямок
(завдання, приклади, кейси)
Про 2 напрямок
(завдання, приклади, кейси)
На сьогодні ми можемо запропонувати створення чат-бота на замовлення під різні маркетингові завдання з урахуванням специфіки вашого бізнесу та інтеграцію його з наявною у вас інформаційною системою BAS з мінімальним втручанням у її функціонал.
У такому варіанті інтеграції вашим співрозмовником у чат роботах виступає сама облікова система. Ви ставите питання — BAS вам відповідає, використовуючи найбільш актуальну інформацію, яка до неї вже внесена.
За вашим запитом формуємо пропозицію щодо сценаріїв використання ботів для Вашого бізнесу
Виконуємо реєстрацію необхідних чат ботів у месенджерах, налаштування та інтеграцію з існуючою у Вас обліковою системою
Виконуємо подальшу підтримку та технічне обслуговування, розвиток функціоналу чат ботів
Для тих клієнтів, які ще не виробили чітку стратегію варіантів використання ботів, можемо продемонструвати працюючі приклади та пропрацювати варіанти використання, які допоможуть покращити швидкість та ефективність Вашої роботи.
В результаті впровадження у вашому бізнесі пропонованого нами функціоналу ви отримуєте прямо в рамках існуючої у вас системи потужний додатковий маркетинговий інструмент, який дозволить:
І це все без великих фінансових та тимчасових витрат, пов’язаних із проектами впровадження окремих CRM систем, які вирішують подібні завдання.
Основне завдання цих чат ботів – захоплення клієнта, який виявив інтерес до продуктів або послуг компанії та підтримання постійного зв’язку з ним надалі. Боти цього напрямку будуть корисні для автоматизації процесів інтернет магазину, автоматизації обліку продаж у роздрібній та оптовій торгівлі та інших бізнес-процесів, пов’язаних із відносинами з клієнтами.
Наявність чат-ботів дозволяє в найкоротші терміни автоматизувати воронки продажів, сформувати клієнтську мережу та цільову аудиторію.
Чат-боти беруть на себе до 40% трафіку клієнтських запитів, що йдуть до онлайн-консультантів або менеджерів з продажу, оскільки більшість проблем та питань, які ставлять клієнти, вміщуються у прописану для чат-ботів базу даних відповідей.
Чат-бот мобільніший за людину і здатний реагувати на звернення кількох користувачів, а якщо виникає нестандартна ситуація, він автоматично направляє клієнта за консультацією до співробітника.
Чат бот цього напряму виступає, як правило, як:
Чат боти цієї групи вміють:
Функціонал може бути досить різний, відповідно до ваших вимог та запитів:
Основне завдання цих чат-ботів – підвищення ефективності управління процесами всередині компанії.
Чат бот цього напряму виступає, як правило, як:
Боти цього напряму будуть корисними для автоматизації управлінського обліку, документообігу та інших внутрішніх бізнес-процесів на підприємстві.
Цей чат бот дозволяє корпоративним клієнтам оформляти заявки на сервіс, отримувати інформацію про стан своїх заявок, зв’язуватись з оператором.
Цей чат бот для бізнесу дозволяє клієнту оформити та підтвердити замовлення, відстежити стан замовлення, звернутися до оператора за консультацією.
Цей чат бот для бізнесу дозволяє клієнту отримати онлайн консультацію, надіслати заявку про запис на прийом, залишити відгук про клініку.
Делегуйте частину маркетингових завдань чат ботам і підвищуйте мобільність та ефективність Вашого бізнесу!
Потрібна допомога
У створенні чіткої стратегії варіантів використання чат-ботів?