
Пропонуємо рішення "під ключ" по інтеграції інтернет-магазина з системами BAS
Якщо Ви досягли гарних результатів в електронній комерції, то, напевно, перед Вами вставало питання: як автоматизувати інтернет магазин? Автоматизация процессов интернет магазина досягається за рахунок використання надійної інформаційної системи та IT-рішень, які часто забезпечують лідерство на ринку і допомагають сконцентруватися на більш важливих, стратегічних напрямках роботи.
Для підвищення ефективності та автоматизації вашого інтернет магазина ми пропонуємо використовувати сучасні технології програм BAS та інших систем автоматизації. Воні дозволяють зробити комплексну автоматизацію інтернет-бізнесу.
Автоматизація магазину будь-якої специфіки та спрямованості зачіпає безліч схожих бізнес-процесів. Однак для інтернет-магазину є деякі свої особливі напрямки, які хотілося б автоматизувати:
Наша компанія має великий досвід впровадження інформаційних систем в інтернет-магазинах. Пропонуємо рішення “під ключ” по інтеграції систем BAS та інтернет-магазина з перспективами нарощування функціональності (від мінімальної до максимальної).
Інтеграція сайту з BAS дозволяє скоротити час на синхронізацію інформації в обліковій системі і на сайті. Тобто Вам не буде потрібно двічі вводити одну і ту ж інформацію. АТС для інтернет магазину дозволить контролювати роботу обслуговуючого персоналу, зробити його роботу більш прозорою за рахунок фіксації всіх телефонних дзвінків. Інструменти CRM для інтернет магазину дозволять Вам миттєво реагувати на кожного клієнта, оцінюючи його потенціал і статус: “новий” чи “постійний”.
В даний час, режим “онлайн” в електронній комерції має ряд переваг у порівнянні зі звичайною торгівлею – економія на оренді приміщення, скорочення штату співробітників та ін. До речі, якщо Ви ще тільки замислюєтеся про створення свого інтернет-майданчика, можемо запропонувати Вам розробку інтернет магазину на базі OpenCart з нуля.
Торгівля в інтернет-магазинах вимагає високоякісної комунікації між співробітниками і клієнтами. Від того, на якому рівні буде їх взаємодія, по суті, залежить результат – обсяги продажів, задоволення клієнтів, а значить і авторитет і репутація компанії.
Використання віртуальної АТС для інтернет-магазину (IP АТС) – одне з найоптимальніших рішень для автоматизації call-центру Вашої організації. IP телефонія та облікова система можуть бути пов’язані в одну єдину систему, що дає змогу автоматизувати управління відносинами з клієнтами та створити ефективне середовище для телефонного обслуговування клієнтів.
Керуйте замовленнями, клієнтами та дзвінками з єдиної платформи,
менше рутини – більше продажів!