Комплексний облік у ресторанному бізнесі
Програмний продукт для комплексного управління харчовим виробництвом в HoReCa та власними закладами харчування підприємств різних галузей
Рішення “BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом” (Модуль УХВ) – це розширення для конфігурацій “BAS Комплексне управління підприємством” та BAS ERP, яке використовується для комплексної автоматизації бізнес процесів і дозволяє охопити всі контури управління та обліку на підприємствах.
Модуль вбудовується в рішення BAS КУП та BAS ERP і виступає як додаткова галузева функціональність до них. Їх інтеграція дозволяє вести весь облік в одній програмі: регламентований облік, управлінський та кадровий облік, бюджетування, складські операції та інше. І все це одразу з урахуванням галузевої специфіки. По суті, створюється єдина інформаційна база КУП з додатковими галузевими можливостями обліку у харчовому виробництві (документами та звітами).
Кому буде корисна програма
Програма буде корисна у мережах підприємств харчування різних форматів та концепцій, ресторанних холдингах, кейтерингових компаніях та операторах харчування, їдальнях та буфетах при підприємствах різного профілю, цехах з виробництва кондитерських виробів, напівфабрикатів та кулінарії, а також інших підприємствах харчування.
Це можуть бути власні заклади харчування або підприємства напрямків HoReCa. Усіх потенційних користувачів можна умовно поділити на три сегменти у розрізі використання безпосередньо функціоналу модуля УХВ.
Власні підприємства харчування для промислових (і не тільки) об'єктів, основна діяльність яких автоматизується на рішеннях "BAS Комплексне управління підприємством" та "BAS ERP". Модуль виступає як опція для автоматизації одного з господарських підрозділів підприємства.
Підприємства, основною діяльністю яких є громадське харчування (мережеві ресторани, великі кейтерингові компанії, виділені організації корпоративного харчування). У цьому випадку функціонал Модуля використовується для автоматизації основного бізнес процесу Замовника.
Підприємства, основною діяльністю яких є громадське харчування . Модуль використовується як окреме рішення, що включає "BAS Комплексне управління підприємством" або "BAS ERP"
Продукт автоматизує робочі місця
Галузеві функції модуля УХВ
На додаток до типових можливостей «BAS КУП» та «BAS ERP» з урахуванням нововведень із редакції 2.5 програмного продукту “BAS ERP”, нова версія 2.5 “BAS УХВ” забезпечує:
- Ведення списку Рецептур, складання Калькуляцій та Технологічних карт. Підтримуються такі види господарських операцій, як Приготування та Оброблення.
- Ведення номенклатурного довідника, з відображенням всієї необхідної інформації щодо товарів, матеріалів, напівфабрикатів, страв. Передбачена можливість враховувати: сезонні відсотки, взаємозаміни, хіміко енергетичні характеристики, калорійність та харчову цінність. Підтримка обліку за характеристиками та серіями для страв, продуктів та напівфабрикатів.
- Зберігання Хіміко-енергетичних показників страв та інгредієнтів, а також розрахунок ХЕХ для страв та рецептур.
- Використання механізму сезонних коефіцієнтів перевитрати, що дозволяє врахувати "плаваючий" відсоток холодної обробки інгредієнта в залежності від сезону.
- В рецептурі можна задавати такі облікові показники: кількість інгредієнта брутто, відсоток втрат після холодної обробки, кількість інгредієнта нетто , відсоток втрат після гарячої обробки, кількість інгредієнта вихід. Крім того, в рецептурі страви можна максимально докладно описати технологію приготування та вказати різні органолептичні показники (зовнішній вигляд, колір, консистенція, смак, запах).
- Для розрахунку хіміко-енергетичних характеристик страви реалізована можливість зазначення втрат при обробці сировини для кожного інгредієнта.
- Використання декількох рецептур напівфабрикатів та страв з можливістю вибору потрібної на момент приготування. Для складних рецептур реалізований механізм обліку «страва у страві» з необмеженою кількістю рівнів вкладеності.
- Використання Аналогів, що значно спрощують процес правильного обліку залишків інгредієнтів. Завжди можна при нестачі основного продукту вказати список його замінників. У цьому випадку, при оформленні випуску продукції заміна відбудеться автоматично, додаткових дій з боку користувачів системи не потрібно.
- Реалізована можливість автоматичного оприбуткування надлишків товарів та інгредієнтів.
- Модуль підтримує роботу з модифікаторами та бізнес-ланчами. Для страв та бізнес-ланчів можна додавати модифікатори, які увійдуть до складу виробництва. Надалі можна отримати інформацію щодо собівартості страв та бізнес-ланчів з урахуванням модифікаторів.
- Планування меню з автоматичним формуванням "Замовлення матеріалів у виробництво" з подальшою обробкою потреби типовим механізмом матеріального постачання у "BAS Комплексне управління підприємством", ред. 2.5 та "BAS ERP", ред. 2.5 (формування замовлень за потребами тощо).
- Автоматичне створення галузевим документом "Випуск страв" ланцюжка документів для відображення галузевих операцій громадського харчування у типовому документообігу "BAS Комплексне управління підприємством", ред. 2.5 та "BAS ERP", ред. 2.5.
- Відображення в оперативному, бухгалтерському та податковому обліку процесів Виробництва страв, Інвентаризації напівфабрикатів.
- Можливість проведення інвентаризації з урахуванням галузевої специфіки: інвентаризація напівфабрикатів, зазначення кількості у різних одиницях виміру.
- Можливість порівняльного аналізу планової та фактичної кількості інгредієнтів, використаних у виробництві, за документами, складами, загалом за місяць за допомогою звіту про наявність недовкладань
- Отримання спеціалізованих друкованих форм для документів, а також отримання галузевої аналітичної звітності, необхідної для оцінки показників діяльності підприємства та прийняття рішень.
- Можливість обміну з фронт-офісними системами (відкритий формат обміну).
- Використання підсистеми HACCP ( англ. Hazard Analysis and Critical Control Point) - система аналізу ризиків, небезпечних чинників і контролю критичних точок. У модулі реалізовано можливість створення блок схем технологічного процесу у графічному вигляді, ведення бракеражного журналу, а також зазначення критичних контрольних точок за технологічними операціями, контрольовані за даною точкою операції, а також реєстраційно облікові документи та граничні значення параметрів за ними.
- Використання механізму «підкладних документів» - кожен галузевий документ Модуля УХВ самостійно не створює проводок та рухів, а створює необхідні для відображення в обліку певної операції типові документи BAS КУП.
Громадське харчування продажі
Громадське харчування виробництво
Громадське харчування за системою HACCP
Зв’язки “BAS Комплексне управління підприємством + модуль УХВ” або “BAS ERP + модуль УХВ”- досить потужні інструменти автоматизації обліку в ресторанному бізнесі, що охоплює майже всі бізнес-процеси компанії! Але, якщо Вашому кафе, бару чи ресторану потрібно автоматизація переважно бухгалтерського обліку, то рекомендуємо іншу систему автоматизації з потужним бухгалтерським модулем під назвою “BAS Громадське харчування”.
Сервісне обслуговування та додаткові ліцензії
Сервісне обслуговування рішення “BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом” та підтримка користувачів щодо роботи з платформою здійснюється за договором інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) з активним сервісом “ІТС Галузевий” 2-ї категорії.
Для забезпечення роботи з системою на декількох робочих місцях може знадобитися придбання додаткових клієнтських ліцензій на платформу і клієнтських ліцензій на конфігурацію. Додатково можна придбати клієнтські ліцензії на конфігурацію “BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом” на 1, 5, 10, 20, 50 робочих місць.
Автоматизуючи облік у ресторанному бізнесі комплексно,
Ви створюєте найбільш комфортну
територію гостинності!
Для придбання
програми "BAS. Модуль Управління харчовим виробництвом"