info@expresssoft.com.ua
ЕкспресСофт в Facebook

Інтеграція IP телефонії та BAS на базі Астеріск та Бінотел

IP телефония Бинотел, Астериск - интеграция с CRM / IP телефонія Binotel, Asterisk - інтеграція з CRM

IP телефонія Binotel та Asterisk

Автоматизація кол-центрів за допомогою віртуальних АТС

IP телефонія – це система комунікаційних технологій, які дозволяють передавати звук у вигляді стисненого цифрового сигналу через інтернет. При цьому всі операції прийому та передачі дзвінків здійснюються на віртуальній АТС.

IP телефонія та системи автоматизації BAS можуть бути пов’язані в одну єдину систему, яка дозволить автоматизувати систему управління відносинами з клієнтами (CRM) та створити ефективне середовище для телефонного обслуговування клієнтів.

Наша компанія пропонує комплексні рішення для автоматизації call-центрів на базі сучасних систем IP телефонії  Binotel та Asterisk. Рішення включають модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.

Переваги IP телефонії

Завдяки нашим рішенням стане можливим більш якісна взаємодія з клієнтами, так як воно зробить доступними найбільш затребувані функції телефонії

Зростання ефективності

Економія часу за рахунок відстеження пропущених дзвінків, більшого числа оброблюваних викликів за одиницю часу, меншої кількості помилок при наборі, порядку в інформаційній базі.

Контроль якості

Зберігаючи всю історію переговорів, можна контролювати якість роботи менеджерів і консультантів, вирішувати конфліктні ситуації через непорозуміння початкових умов поставленого завдання та ін.

Персоналізація

Ще до підняття трубки можна дізнатися хто вам телефонує, перенаправити його на відповідального співробітника, а також отримати детальну інформацію про заборгованість, історію покупок, та й взагалі будь-яку аналітику.

IP телефонія Binotel

IP телефонія Binotel, інтеграція з CRM

Binotel – це платформа для спілкування з клієнтами, яку в щоденній роботі використовують 20 тис. компаній у безлічі країн по всьому світу. Основний продукт компанії – віртуальна АТС Binotel – сервіс, що об’єднує всі номери компанії в єдину мережу, зберігає всю історію й записи розмов із клієнтами. Крім того, вона автоматизує роботу й підвищує ефективність співробітників і якість обслуговування клієнтів.

Основні функціональні можливості віртуальної АТС Бінотел

  • Особистий кабінет як система контролю зв’язку з клієнтами та керування ним
  • Запис дзвінків
  • Контроль втрачених дзвінків
  • Багатоканальність
  • Переадресація дзвінків на групу співробітників

У результаті інтеграції, яку ми пропонуємо, всі дзвінки та розмови  менеджерів з клієнтами будуть автоматично зберігатися в обліковій системі через IP-телефонію. Також будуть доступні такі функції: автоматичне відкриття картки клієнта при вхідному дзвінку, автоматичне створення нової картки для нових клієнтів, а також збереження історії взаємодій з клієнтом. По суті, ваша облікова система набуває додатковий CRM інструмент для обслуговування клієнтів.

IP телефонія на базі Asterisk

IP телефонія на базе Asterisk, інтеграція із системами автоматизації BAS, Впровадження під ключ: встановлення, налаштування, підтримка. CRM з IP телефонією, Україна

Asterisk – платформа IP телефонії з відкритим початковим кодом компанії Digium, яка надає різні функції управління дзвінками. Ми можемо зробити установку та налаштування Asterisk локально (на сервері клієнта) або у хмарі з подальшою підтримкою.

Комплексне рішення включає модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.

Панель оператора для BAS

IP-телефонія та BAS об’єднуються за допомогою модуля інтеграції. Практичним результатом є інструмент – Панель телефонії, який, по суті, є набором інструментів, необхідних для ведення електронного журналу дзвінків, з різними можливостями операцій над ними.

Так як кожен дзвінок – це безліч міні подій, то для подальшого аналізу програмі  автоматично потрібно реєструвати весь ланцюжок фактів, пов’язаних з цими подіями. А саме – докладну інформацію про дзвінок:

  • тип дзвінка (вхідний, переадресований або вихідний),
  • телефонний номер,
  • результат обробки дзвінка (прийнято, не прийнято, переадресовано),
  • час прийому,
  • тривалість розмови,
  • оператора, який прийняв вхідний дзвінок,
  • посилання на запис розмови або її частину (при переадресації),
  • інші параметри.

Оператор також має можливість у спеціальній вкладці зафіксувати якусь додаткову інформацію про клієнта (уточнення за доставкою або ціною, наприклад).

В результаті інтеграції, по суті, отримуємо систему CRM з IP телефонією. За рахунок автоматизації Call-центру Ви зможете значно підвищити ефективність обслуговування клієнтів, а також контролювати якість роботи ваших співробітників. Це рішення, наприклад, відмінно підходить, якщо потрібна віртуальна АТС для інтернет магазину.

Панель IP телефонії - демонстрація можливостей

previous arrow
IP телефония на базе Asterisk - Внедрение под ключ: установка, настройка, поддержка, CRM с IP телефонией, Украина
CRM с IP телефонией - возможности и анализ событий
IP телефония на базе Asterisk: Начало работы с панелью телефонии
IP телефония на базе Asterisk - Входящий звонок
IP АТС на базе Asterisk - Панель телефонии
Интеграция: IP телефония и BAS - Исходящий звонок
Интеграция: IP телефония Астериск и BAS - Переадресация звонка
Интеграция: IP телефония Астерикс и BAS - Завершение звонка
Астериск/Asterisk телефония - Завершение звонка
Интеграция Asterisk и учетных систем - Прослушивание и скачивание разговоров
Презентация Панель Телефонии 1
Презентация Панель Телефонии 2
Презентация Панель Телефонии 3
Презентация Панель Телефонии 4
Презентация Панель Телефонии 5
Презентация Панель Телефонии 6
Презентация Панель Телефонии 7
Презентация Панель Телефонии 8
Презентация Панель Телефонии 9
Презентация Панель Телефонии 10
next arrow
Shadow

IP АТС на базі Asterisk та Binotel та їх інтеграція з BAS дозволять Вам отримати систему CRM з IP телефонією!

Потрібна CRM з IP телефонією?

Бажаєте замовити більш розгорнуту інформацію по віртуальній АТС?
Відповімо на всі Ваші запитання!