IP телефонія Binotel та Asterisk
Автоматизація кол-центрів за допомогою віртуальних АТС
Автоматизація кол-центрів за допомогою віртуальних АТС
IP телефонія – це система комунікаційних технологій, які дозволяють передавати звук у вигляді стисненого цифрового сигналу через інтернет. При цьому всі операції прийому та передачі дзвінків здійснюються на віртуальній АТС.
IP телефонія та системи автоматизації BAS можуть бути пов’язані в одну єдину систему, яка дозволить автоматизувати систему управління відносинами з клієнтами (CRM) та створити ефективне середовище для телефонного обслуговування клієнтів.
Наша компанія пропонує комплексні рішення для автоматизації call-центрів на базі сучасних систем IP телефонії Binotel та Asterisk. Рішення включають модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.
Завдяки нашим рішенням стане можливим більш якісна взаємодія з клієнтами, так як воно зробить доступними найбільш затребувані функції телефонії
Економія часу за рахунок відстеження пропущених дзвінків, більшого числа оброблюваних викликів за одиницю часу, меншої кількості помилок при наборі, порядку в інформаційній базі.
Зберігаючи всю історію переговорів, можна контролювати якість роботи менеджерів і консультантів, вирішувати конфліктні ситуації через непорозуміння початкових умов поставленого завдання та ін.
Ще до підняття трубки можна дізнатися хто вам телефонує, перенаправити його на відповідального співробітника, а також отримати детальну інформацію про заборгованість, історію покупок, та й взагалі будь-яку аналітику.
Binotel – це платформа для спілкування з клієнтами, яку в щоденній роботі використовують 20 тис. компаній у безлічі країн по всьому світу. Основний продукт компанії – віртуальна АТС Binotel – сервіс, що об’єднує всі номери компанії в єдину мережу, зберігає всю історію й записи розмов із клієнтами. Крім того, вона автоматизує роботу й підвищує ефективність співробітників і якість обслуговування клієнтів.
У результаті інтеграції, яку ми пропонуємо, всі дзвінки та розмови менеджерів з клієнтами будуть автоматично зберігатися в обліковій системі через IP-телефонію. Також будуть доступні такі функції: автоматичне відкриття картки клієнта при вхідному дзвінку, автоматичне створення нової картки для нових клієнтів, а також збереження історії взаємодій з клієнтом. По суті, ваша облікова система набуває додатковий CRM інструмент для обслуговування клієнтів.
Asterisk – платформа IP телефонії з відкритим початковим кодом компанії Digium, яка надає різні функції управління дзвінками. Ми можемо зробити установку та налаштування Asterisk локально (на сервері клієнта) або у хмарі з подальшою підтримкою.
Комплексне рішення включає модуль для BAS систем для реєстрації звернень, обліку контактів та іншої роботи з клієнтами, а також інтеграцію з IP телефонією для забезпечення повної автоматизації процесу.
IP-телефонія та BAS об’єднуються за допомогою модуля інтеграції. Практичним результатом є інструмент – Панель телефонії, який, по суті, є набором інструментів, необхідних для ведення електронного журналу дзвінків, з різними можливостями операцій над ними.
Так як кожен дзвінок – це безліч міні подій, то для подальшого аналізу програмі автоматично потрібно реєструвати весь ланцюжок фактів, пов’язаних з цими подіями. А саме – докладну інформацію про дзвінок:
Оператор також має можливість у спеціальній вкладці зафіксувати якусь додаткову інформацію про клієнта (уточнення за доставкою або ціною, наприклад).
В результаті інтеграції, по суті, отримуємо систему CRM з IP телефонією. За рахунок автоматизації Call-центру Ви зможете значно підвищити ефективність обслуговування клієнтів, а також контролювати якість роботи ваших співробітників. Це рішення, наприклад, відмінно підходить, якщо потрібна віртуальна АТС для інтернет магазину.
IP АТС на базі Asterisk та Binotel та їх інтеграція з BAS дозволять Вам отримати систему CRM з IP телефонією!