
Автоматизація складу
облік товарів на складі, складська логістика

облік товарів на складі, складська логістика
Управління складом – це облік товарів на складі и багатьох бізнес процесів складського профільного підприємства. Автоматизація складського обліку – це автоматизація складських операцій і процесів таких як – інвентаризація, прийом, відвантаження товарів, контроль залишків і термінів реалізації та інші.
Наприклад, облік складу є однією з ключових складових автоматизації магазинів, а тому оптимізація складських процесів – не лише зручність, а й конкурентна перевага, що дає змогу торговельним підприємствам бути ефективнішими та прибутковішими.
Ведення обліку складських операцій як правило відбувається в обліковій системі. Наприклад, це може бути “BAS Комплексне управління підприємством” для підприємств малого та середнього бізнесу або “BAS ERP” для великих підприємств різних напрямів діяльності, у тому числі з технічно складним виробництвом. При цьому спеціальні прийоми, додатки та спеціалізоване обладнання для оптимізації складської логістики суттєво доповнюють облікову систему та розширюють її можливості.
Наприклад, інтеграція з маркетплейсами гарантує абсолютну точність складських залишків. Якщо товар був проданий через власний сайт або в офлайн-магазині, це моментально відіб’ється на всіх майданчиках, запобігаючи ситуаціям, коли товару вже немає в наявності, а на маркетплейсі він все ще доступний.
Пропонуємо ряд додатків, що розширюють функції існуючої на підприємстві облікової системи. Ці додатки здатні працювати на різних мобільних пристроях (ТЗД (термінали збору даних), планшети, ноутбуки), і тісно інтегрують свій функціонал в існуючі облікові системи, використовувані на підприємстві щоб автоматизувати облік товарів на складі.
Для автоматизації складських операцій працівник складу використовує простий в зверненні кишеньковий комп’ютер з сенсорним екраном і вбудованим сканером штрих-коду, щоб виконувати основні операції з приймання, відвантаження, переміщення та перевірки наявності товару, а також виконання інших дій, наприклад, таких як інвентаризація складу. Можливий пошук товару як по штрих-коду так і по набору символів (код, назва).
Додаток, що працює на ТЗД, дозволяє автоматично передавати інформацію з кишенькового комп’ютера в офіс по будь-яким доступним засобам комунікації (бездротова мережа, мобільний зв’язок, підключення через кабель і т.д.). Також можлива роздруківка необхідних документів з кишенькового комп’ютера безпосередньо на принтері (без настільного ПК).
Логіка функціонування мобільного додатка порівняно проста. Створювані в обліковій системі складські документи передаються в мобільний пристрій. За допомогою мобільного пристрою складської персонал виконує всі необхідні операції: відбір товару і введення додаткової інформації (кількість, серійні номери і т.п.). Потім фактичні дані передаються назад в облікову систему і автоматично звіряються з обліковими.
Автоматизація управління складом покращить якість бізнес-процесів Вашого складу!

