Бухгалтерский учет

Автоматизація регламентованого
бухгалтерського і податкового обліку

на базі технологічної платформи «1С:Підприємство 8»

Сучасна політична ситуація змушує бухгалтера постійно тримати «руку на пульсі» змін, що відбуваються в законодавстві. Нові вимоги часто призводять до необхідності перегляду правил відображення господарських операцій, вносяться зміни в способи нарахування податків та інших обов’язкових платежів. З’являються нові вимоги до форм регламентованої звітності, формі її надання (здача звітності в електронному вигляді) і т.п.

Якщо підприємство веде активну діяльність, складно оперативно встежити за цими нововведеннями при відсутності системи автоматизації бухгалтерського і податкового обліку або при її недосконалості.

Крім того, в процесі ведення обліку є багато рутинних, регулярно виконуваних операцій, які, при відсутності автоматизації, відбирають зайвий час і потенційно можуть бути джерелом випадкових помилок. Наприклад, перевірка нарахування ПДВ, валових доходів/витрат відповідно до правила першої події – порівняно легко може бути автоматизована, а при відсутності автоматизації і при великій кількості первинних документів – відніме багато часу у бухгалтера.

У переліку надаваних нами послуг є послуга по автоматизації регламентованого обліку.
Ми пропонуємо поставити ведення обліку на регулярну основу:

Автоматизувати відображення всіх господарських операцій, з урахуванням наявної у вас на підприємстві специфіки

Автоматизувати виконання всіх рутинних облікових операцій

Автоматизувати обмін даними з іншими системами: клієнт-банк, система управлінського обліку і т.п.

Автоматизувати формування оперативної і регламентованої звітності

Регулярно виконувати оновлення системи відповідно до змін законодавства

Для вирішення цього завдання ми запропонуємо Вам:

Або привести у відповідність з актуальними вимогами існуючу у Вас систему обліку, якщо вона вже встановлена і порівняно успішно функціонує

Або вибрати і придбати найбільш підходящу конфігурацію "1С:Підприємство" для ведення регламентованого обліку на Вашому підприємстві (наприклад «1С:Підприємство 8. Бухгалтерія», «Бухгалтерія 7.7» и т.п.)

Розглянути варіанти автоматизації синхронізації даних бухгалтерської системи з іншими обліковими системами, що використовуються на вашому підприємстві

Укласти договір супроводу, відповідно до якого Ви будете отримувати від нас інформацію про оновлення системи, установку оновлень, консультації з питань використання облікової програми

У разі придбання нової системи запропонуємо:

  • Встановити систему, виконати необхідні початкові настройки для ведення обліку (облікова політика, обмеження доступу тощо)
  • Провести початкове навчання ваших співробітників, для того щоб вони були краще підготовлені до початку роботи в новій системі
  • Надати допомогу при введенні початкових залишків, якщо є історія ведення обліку в інший обліковій системі – можна розглянути питання перенесення не тільки початкових залишків, а й рухів в нову систему. Можливо також розглянути варіант відновлення обліку, якщо він до цього моменту вівся несистемно або нерегулярно.

Про можливості конфігурації «Бухгалтерія 8 для України» можна почитати у відповідному розділі. Маючи певний досвід в цій сфері,  ми накопичили ряд напрацювань для типових конфігурацій, які пропонуємо як доповнення до основної конфігурації. Про деякі з них написано в цьому розділі.

Якщо Вас зацікавила

можливість автоматизації регламентованого обліку,
або у Вас з’явилися додаткові питання